fredag den 5. april 2013

Noget om 70'er dusk

Jamen nej...Bare nej.

Drømte i nat. Igen. En virkelig sær drøm, som gjorde at jeg næsten skammede mig over at vågne.
Flashede simpelthen en (åbenbart nyanlagt) 70'er dusk...på arbejdet. Jamen, hvorfor? Hvorfor, skriger jeg m. bævende hysterisk stemme.
Er der en drømmetyder til stede? Hvad betyder det, når man drømmer man har ryatæppe mellem benene og ned af lårene? Så lå jeg bare der på sandwichdisken m. hele dyret fremme, mens min chef og en anden (kunde?) stod og gloede.





Vågnede på sofaen ved at det skramlede sindssygt ude i køkkenet. "Nå...fedt...så har jeg sovet en hel nat på sofaen igen", tænkte jeg. For det var jo G. der var i gang m. at tage morgenmad. Så jeg brugte mange minutter på at vågne. Og holde mig vågen. Dødtræt. Som om jeg slet ikke havde sovet. Men okay, havde også lang arbejdsdag i går, som fik mine hælsporer til at vågne og holde fest.
Da jeg følte mig klar til at stå op, kom jeg til at kigge ud af vinduet. Og der var bare noget der slet ikke stemmede. Alt for mørkt.

Kl. var 00:01!

Og nej, det var ikke G. ude i køkkenet. Det var natdyret. Aka.Uglen, som var i gang m. det hele store måltid. På vej ud gennem stuerne, skimmede jeg noget kartoffelsalat og samtlige køkkenskabe åbne.
Skal fandeme da lige love for, at der er nogen der nyder den der lockout. (Skulle da slet ikke komme bag på mig, hvis hun bestak nogen under bordet for at forlænge processen).


Nå...smutter igen. Har en date m. et krus kaffe. Skal virkelig (!!) have skyllet den drøm ned. Brrrrr...