onsdag den 4. juli 2018

Gæt hvad, gæt hvad, gæt hvad




Vi rejser snart! 



Vi; som i: Min älskede kæreste og mig. I morgen er sidste arbejdsdag inden sommerferien.


I MORGEN!


Fandeme! Ferie i 4 uger (+et par dage). Ferie, ferie, ferie! Og med udsigt til den skønneste af slagsen.
Tre ugers Roadtrip i Frankrig og Italien, afbrudt af en uges ferie i Italien i sommerhus med alle vores dejlige arvinger - hvorefter vi roadtripper en uge mere. Om det bliver godt?





Må allerede i gang med at pakke i morgen. Det kan godt tage et par dage. Tre uger kræver lidt af hvert plus back-ups. 


Skal huske:

- Trusser og bh'er. Masser af dem. Rigeligt! 
- Mindst 12 kjoler. Der er en vaskemaskine i sommerhuset, så det går lige. 
- Lange nederdele.
- Kortere nederdele. Til de ekstra varme dage, hvor jeg har bællet så mange bobler, at jeg er ligeglad med at flashe ben).
- T-shirts ad libitum!
- Hvide skjorter. Véd bare, at hud kommer til at hige efter beskyttelse.
- Gode travesko.
- Pæne, men ikke så praktiske, travesko.
- Heels.
- Pæne sko.

- Badedragt! Som ER bestilt. Og den er så fed! Desværre er den forsinket fra Amazon og når muligvis ikke frem. (Det ER trods alt Post Nord der overtager leveringen). Må i Føtes efter en reserve. Desværre har de mest modeller, der ligner noget fra Mausing Markeds bankoaften. Men nægter at betale 500,- + for noget, som i bund og grund ikke klæder min krop så godt. 

- Stooore badehåndklæder. Til at vikle om mig med det samme, jeg stiger op af poolen. (Heldigvis har vi egen pool, så det er kun mine nærmeste jeg øjenskader)

- Skidepiller.
- Anti-skidepiller.
- Mavesyrepiller. (Bliver nødvendigt. Lever kommer til at bade i bobler)
- Hovedpinepiller.

- Shampoo.
- Balsam.
- Hårkur og kokosolie.
- Bodyshampoo.
- Fugtighedscreme.
- Div. stylingprodukter.
- Hårelastikker.
- Solbriller.
- Alm. briller. Nødvendigt. Jeg skal køre bil i Italien. Meget nødvendigt.

- Blåt sygesikringskort. 
- Kørekort.


- Makeup! 
- Parfumer!
- Solhat!

- Solcreme.
- AfterSun.
- Læbepomade med faktor.
- Deo, der laver en Trump og bygger en mur under armhulerne, så sveden bliver væk.
- Renseservietter.


Jeg føler jeg har glemt noget, men nu har jeg en foreløbig liste. 






Bobler, kultur, madoplevelser, kærlighed, kærlighed, kærlighed, ferie, ro! Uhm, kærlighed.