mandag den 13. januar 2014

En eftermiddagsquickie

Nej, desværre ikke den fysiske. Det har lange udsigter. Faktisk har jeg taget en beslutning i dag, mens jeg kørte i firmabilen.
Jeg gider ikke søge. Jeg nulstiller. Jeg er overbevist om, at kærligheden ikke kommer til den der aktivt søger, men at den i stedet overrumpler dem der ikke søger.
Jeg véd hvad jeg vil have, og går ikke på kompromis. Og det jeg vil have, sidder åbenbart ikke på en datingside, som mest af alt minder om 0059.
Så jeg vælger mig. Og sætter min lid til karma og skæbnen. That's it! Og drømmene har man jo lov til at have. Også selv om de tydeligvis er naive og totalt urealistiske. Skal jeg da lige love for.

Nå...

Dagens optur:
- Snevejr. Åh, hvor kan mit hjerte lide det. Den stilhed, når sneen daler tungt ned. Det gør mig varm i hjertet.
- Kiggede på vagtplanen  - skal først møde kl. 10 i morgen.
- Eftersom jeg ikke skal dele dyne med nogen, kan jeg gå all-in i baked beans i chili con carne senere.
- At arbejde med chefen. Hun er da ved gud noget af det sødeste.

Dagens nedtur:
- At sneen bliver afløst af mere regn. For fanden altså også! Og jeg er som sædvanlig så barnlig, at jeg bliver oprigtig sur på meterologerne. De lovede sgu da vinter for bare tre dage siden. Fuckhoveder.
- Min naivitet.
- At der var intet mindre en fire sange med Amin Jensen på den cd, som jeg fandt i gemmerne herhjemme og som jeg har taget med i firmabilen. Seriøst..Amin Jensen?! Hvorledes er han endt på den skive?

Jeg SKAL nok:
- Tage mig sammen, og få ryddet op i de skabe på badeværelset. Det er bare så uoverskueligt...Der er jo fandme en halv Matas derude.

Overvejer at give mig selv en gave:















Thi:
- Musik lyder bare bedre på vinyl. Og så er designet bare virkelig kært.

Dagens billeder: