søndag den 9. november 2014

Noget om pikbilleder og voldtægtsforbrydere

Jeg er så skide træt af mænd, som åbenbart har en medieliderlig pik.

Hvad sker der for mænd, der uopfordret sender billeder af deres vedhæng?
Hvorfor har de sådan en trang til at kyle en blitz ned mellem deres ben?
Og hvorfor tror de, at man som kvinde sidder og hviner af fryd?

Det samme gør sig gældende med bar overkropsbilleder.

Stop dog jer selv!

Ja, du har en penis. Tillykke. Skal jeg trykke dig i hånden? Jeg havde det godt nok på fornemmelsen, da jeg så dit navn. Men selvfølgelig blev jeg jo lidt i tvivl. Der tænkte jeg da lige "Okay...han har et mandenavn. Så har han nok også en penis. Måske. Det må han have. Ikke? Åh, gid han ville sende et billedebevis, så jeg med 100% sikkerhed kan få fastslået hans køn".

Ligesom det da også er voldsomt nødvendigt, at han stiller sig foran sit plettede spejl og tager et billede af sin overkrop og sender det. Der findes jo så mange freaks derude, så det er sgu da rart at få bekræftet, at manden har et torso.

Fjolser.

Det er næsten lige så snotdumt, som mænd der inden en evt. første date, siger:

"Skal vi ikke bare mødes hos dig? Det er mere afslappet, end at sidde på en menneskefyldt cafe. Jeg kan jo lige ringe til dig. Så kan vi snakke og så ved du jo, at jeg er en stille og rolig mand og slet ikke farlig at lukke ind i dit hjem".

Mrm. For alle ved jo, at voldtægtsmænd og andre psykopater slet ikke lyver for at opnå noget.
Så hvis man talte i tlf med en kommende date og det viste sig at være en farlig klammert, så ville han jo helt klart sige: " Det var rart at høre din stemme. Jeg glæder mig til at høre den, når du skriger efter hjælp. Vi ses!".

Det er jo virkelig bare lidt småynkeligt.