tirsdag den 11. marts 2014

Rødhætte anmelder sexyness på et helt nyt niveau

Hvad er sexet? Sådan når man ser bort fra forplantningsorganer og deslige...

(Ja, jeg er stadig i løbetid. Lev med det).

Número uno - Nummer eins - numero uno - numur viens
Underarme

"Og hvorfor så det? Hvad ER der med dig og de skide arme?"
"Det skal jeg fortælle dig. Når du stopper med at tale med dig selv". 

Jamen...det er så maskulint. En blottet underarm. Med lidt tydelige vener. Det er styrke. Det er mandighed. Nærmest ligesom et lem. Bare på den sofistikerede erotiske måde. (Nej! Jeg taler ikke om fisting! Gider du lige?)
Jeg kan falde helt i svime over at betragte en mand der arbejder med sine hænder. Med opsmøgede ærmer. At se muskulaturen i armene. Grrwow. Mijauww.
Faktisk lidt pinligt nogle gange. Når man glor og tror, at man gør det diskret.


Hænder
Årh! Igen; at betragte dem. Forestille sig hvad de kan. Oh-my-God. Hvordan de føles, når de...undersøger. Og filtrer og fletter.

(Seriøst, tag et koldt bad, kvindemenneske).

Øjne
Smilende øjne. Flirtende øjne. Øjne der fortæller sætninger. Kan blive helt tummelumsk i hjertet.

Smil
Det der lille finurlige smil, hvor læberne stadig er afslappede i muskulaturen. Bløde læber. Søde læber. Læber der må nappes i. Imødekommende gæstfrie læber.

Humor & Crazyness
Der findes ikke noget mere sexet, end når et menneske kan få andre til at brække sig af grin. Og når et menneske er skide ligeglad med at falde udenfor normen, og som tør være åndssvag på den fede måde.
Jeg-kan.lide-det-så-meget!

Ordkunstner
Når en mand kan sammensætte sætninger og opfinde tossede ord og formidle følelser og vanvid i ord med et charmerende twist og når han med ordenes kraft kan formidle sin personlighed, så har han min opmærksomhed. 100%.






Helt seriøst og et totalt sidespring: Jeg bliver vanvittig af de klamme forkølelsessår! Nu er det lige ved at hele. Endelig. Og gæt hvad der så prikker og pikker i den anden mundvige? Mrm! Grrr. For fanden da altså også. Føler mig så uendelig klam!