onsdag den 12. marts 2014

Colgate Cum Shot

Har fået møvet mig i seng og ligger nu mellem et hav af puder. På maven. Hvilket betyder, at jeg er mere svajrygget end en Shetlandspony. Skide smart. Så er rygsmerterne komplette, når jeg vågner.

Rødhættelogik.

Inden Frasier toner frem på min skærm, lader jeg lige tankerne hoppe lidt i trampolin. Pærevælling coming right up.

* Savner vægten af en mand oven på mig.

En mand.
Den mand.
Ham.

Som for pokker da snart må indse, forstå og opdage, hvor sød jeg faktisk er under overfladen.
Ham som gemmer sig mellem alle bonderøvene uden evnen til at formulere sig og blandt alle dem, hvis humor er så fraværende, at selv Linie 3 ville lave en facepalm.
Ham! 


* Kan faktisk sove lidt længe i morgen, thi jeg har lukkevagt og derfor møder senere.
Med mindre at nabokatten laver samme stunt som i morges. Kl. meget-tidligt-det-er-stadig-mørkt, stillede han sig på bagbenene og gik i gang med "Wax on/wax off" bevægelser med forpoterne mod ruden.
Forsøgte at ligge helt stille og lade som om jeg sov, men den mindre kloge narrer ikke den mere kloge.
Jeg har simpelthen skabt et monster, da jeg startede med at stille mad ud til ham på terrandaen.

Overvejer at tape sorte affaldssække på ruden.


* Glæder mig til lørdag, hvor søde mennesker kommer til et glas vin. (Eller et par flasker).
Bliver skønt. Og bliver en fryd at høre musik på ordentlige højtalere. Ven er så sød at medbringe sig selv, men også sine højtalere og forstærker.

Burde tage mad med hjem fra arbejde og fodre ham som tak.

Ej, men nyder at han nyder musik lige så meget som jeg gør. Det er simpelthen livskvalitet at sidde og lytte til musik og drikke god rødvin.


* Uglen har fået ny bærbar, så jeg ser stort set ikke noget til hende.
Eneste tegn på at hun er hjemme, er tårnet af de tomme toiletpapirsrør, der vokser ude på badeværelset.


* Glæder mig til søndag, som skal bruges sammen med yndlingsboss og dittochef.


* Louis Nielsen burde lave en opdateret version af deres "Skulle være gået til Louis Nielsen".
Jeg tænker noget i stil med en kvinde der jubler over synet af bulen i en mands bukser. På en bar. En fuld fredag nat.
Og hvor hun tager ham med hjem. Og når han så lader sit lem liste indenfor, skal kameraet zoome ind på hendes ansigt, når hun næsten intet kan mærke indenfor. Hvorefter deres slogan så skal brøle hult:  "Skulle være gået til Louis Nielsen".

Nå ikke? Nej... dum ide?


* Smurte forkølelsessår ind i et bjerg af tandpasta i går aftes. Var desperat. Vågnede med 100% stiv højre kind. Havde simpelthen et Colgate Cum Shot i halvdelen af ansigtet.
Og stadig klamt prikkende sår under.

Magter det ikke. Føler jeg konstant har 75 gram hakket kød til at hænge og daldre i mundvigen.