fredag den 14. marts 2014

Fredagsinformation

Overskriften er i virkeligheden bare et forsøg på at finde et mere fancy ord for "fredagsliste".

Er træt. Og mentalt nedbrudt pga. udslæt og forkølelsessår. (Fandeme en dum idé at sove med tandpasta. Hud er totalt ødelagt).

Dagens optur:
Talte i tlf. med Hr. Lækkerstav. Godt nok kun om noget mad, de havde bestilt. Men stadig; jeg talte med politiet. (Fandeme da helt utroligt. De praler med at have landsdækkende kampagner denne uge med sele- og mobilkontrol. Men er jeg blevet stoppet?
Ehh, nej!)

Dagens "Det gjorde du fandeme ikke, Rødhætte. Virkelig. Hvad fanden tænkte du på?":
Tilbød at pensle bossens boller. Dem i bukserne. Jeps, hvad hjertet er fuld af...

Dagens bommert:
Tabte med fulde drøn to liter skyllemiddel i Lidl. Er I klar over, hvor stort et areal indholdet af den dunk kan dække?
Nå, men det er så nok første gang i 3 år, at der har duftet så godt derinde. I prøjserbiksen.
Det var så lidt, Lidl.

Dagens What's Cooking, Chef?
Var i Spar. Inden jeg fik fri. Skulle lige handle lidt. Magter ikke at lave mad i aften, så i stedet bliver det et substitit: Knorr Risret.
Ikke at det rager andre mennesker, men følte mig sgu lidt som en parodi på noget indenfor for mit fag, da jeg stod i køen i kokkejakke og forstykke. Og med flg. indhold i kurven: Hakket oksekød, Knorr Orientalsk Risret, Heinz Ketchup, 3 x First Price hvidløgsflutes, en pakke rosiner og 1½ liter Coca Cola.

Dagens "Jamen jeg troede du sagde":
Bossen talte om en bananslynge. Jeg troede han sagde analslynge. (For det giver jo meget mere mening med det ord, Rødhætte!)

Dagens mini-orgasme:
Da jeg kom hjem fra arbejde, smed skoene og listede bh'en af ud gennem ærmet. Jamen, den følelse for fanden...Af frihed og blodet, der igen strømmer gennem kroppen.
I like it! I almost lick it!

(Hvor kom den nu fra, dit store røde fjols? Lick?)

Dagens antiparti:
Bøf & Blowjov dag. Folk i forhold praler til højre og venstre på Facebook. Vil vædde med, at dem der gør mest opmærksom på det, er dem der slet ikke får noget.
Her i hytten står den i stedet på Fodbad & Rødvins dag. Et lille syreholdigt indslag på en regnfuld fredag.


Dagens billede: