søndag den 10. juni 2012

Undtagelsestilstand.

Kender I de dage? Hvor man bare kan mærke at alt er møghamrende træls? Og hvor energien knap nok rækker til et toiletbesøg?
Tror jeg har sovet for meget. Og spist for meget usundt. Er i hvert fald helt groggy og i et rigtigt olmt humør.
Og bare tanken om arbejde i morgen tidlig er udmattende. Pga. chef numero II. Torskedumme menneske.
Tror hans mentale udvikling er gået i stå før den rigtig kom i gang.
Er vred på ham. Her knokler jeg rundt i det køkken og hjælper med at holde et godt flow, og så kan jeg ikke engang få masseret mine myoser væk, fordi den store ugennembagte klovn står og laver nydelyde.
Og så hans sære humor. Kommer aldrig til at bruge mit bohemehårbånd igen, efter han stod og trak det op på sit lår - alt for tæt på hans tyske skræv.

Men nu hvor jeg ER i et olmt humør, så lad mig introducere jer for et af internettets samlingssteder for dumme mennesker. Forum Chatten. Det er der hvor dem uden venner sidder og er sociale.  Og der hvor evighedssinglerne er sendt hen for at forsumpe i al deres desperation og elendighed.
Se hvad der sker, når jeg logger ind som Ida*sød/tøz







Jamen for helvede...hvor ynkelig kan man være på nettet? Det er jo desperation på allerhøjeste plan.
Og udover ensomme desperate sjæle, der sender en besked før man har sluppet "log-on" knappen, så sidder der granvoksne mennesker og leger rollespil. Bemærk i billede 1, hvad Feline skriver.

Der er intet galt med online netværk. Og da slet ikke med netdating. Men der er eddermanme forskel på at nedfælde sine meninger på en blog og oprette en seriøs datingprofil eller debattere (lige med undtagelse af "Nationen!"), og så på at sidde klar bag skærmen og hoppe på alt af hunkøn der logger på.
Er disse folk ensomme? Eller er det bare tidsfordriv ligesom når jeg blogger?

Jeg burde måske ikke dømme. Men det gør jeg nu alligevel. Chattere er dumme. I hvert fald på Forum.