onsdag den 24. juli 2013

Noget om dumhed ved sengetid

Har aldrig pralet af at være vanvittig klog. Eller jo, det er jeg. På visse områder.

På andre områder er jeg pænt dum. Som f.eks. her til aften, hvor min veninde og jeg bestemte os for at se The Grudge. Lige inden vi skulle sove.
Det er jo flot. Virkelig flot. Så kan man ligge her i mørket og tænke på creepy japanerkvinde m. besværet åndedræt og lille uhyggelig blå japanerdreng, der mijaver.

Men vi slukkede. Må se resten i morgen. Når solen står op.

Og hvordan går det? Jo...det går.
Er jo ikke en ønskesituation at være i.
Men bliver nødt til at se fremad. Og fokusere på realiteterne. Og forholde mig til dem.
Tingene er som de er. Ingen er uvenner. Ingen er svigtet. Tiden ændrede bare tingene. Og tja, det efterlader mig m. to valg:

1) At sætte mig ned og lade alt ramle.

2) At fokusere på det positive der er i mit liv. For der er jo faktisk en del.

Jeg vælger nummer 2. Uden tvivl.

Nå...men jeg har veninde på besøg. Vi traver ture, ser film, snakker, shopper.
Ingen vilde planer. Bare afslapning. Og sådan kører vi stilen frem til fredag, og så drager hun hjem lørdag morgen.

Dagens optur:
- Fandt lækker rødvin fra Italien. I en flaske man kan forstå. 150 cl. I like it.