mandag den 21. maj 2012

Mens vi venter på pestoen.

Jeg spammer lige i dag i indlæg. Gråstænkt er ude at hygge sig med biler, Gates er taget op til sin far den næste uges tid, og Raccoon sidder og pludrer over Skype med en ven. Nu lytter jeg ikke ved dørene, men det lyder hyggeligt.
Har netop fået rørt en vidunderlig persille/hvidløgs/chili pesto sammen, og mens den trækker smag til sig, summer jeg foran computeren.

Og hvad er bedre end en liste?

Ville ønske:
At en af mine veninder boede tættere på mig.
At jeg havde glat hud på hele kroppen. Og evt. helt flad mave. Har glemt hvordan det føles efterhånden at have tarme til at sidde i deres oprindelige region.
At jeg havde en swimmingpool i baggården.
At jeg snart så feen.

Glæder mig til:
At se dejlig veninde på lørdag. Hun er ganske enkelt vidunderlig.
Penge.
At komme ud og svømme.
At Gråstænkt kommer hjem.
At have oste-rødvinshygge med skøn kvinde fra job.
At mine lår ikke gnider op af hinanden.

Skal have sparet sammen til:
En cykel.
En fedtsugning.

Det skal nok blive sjovt, når:
Jeg skal til vinsmagning hos min køkkenchef.
Medina opgiver sin sangkarriere.

Jeg burde virkelig:
Få ryddet op i mine skabe. ALLE skabe. Der er efterhånden nok til at fylde en småt-brændbart-container på lossepladsen.
Lade være med at veje mig efter hvert toiletbesøg. Seriøst!

Er virkelig glad for:
Mine børn. Jeg har fået de bedste i hele verden.
Min Gråstænkt. Tænk sig at netdating kunne byde på noget så vidunderligt og ægte.
Min familie. Hele den pukkelryggede.
At der findes kunstige sødemidler.
Haribo og Malaco. Ingen yderligere kommentarer.

Det lyder godt, men ender galt:
At Burger King kommer til byen.
At Medina har fået en kæreste. Fint hun er forelsket, men alle ved, at når hun bliver droppet, så udgiver hun et nyt album.