mandag den 16. april 2012

Total sukkerstop!

Puha...grænsen er nået. Jeg havde jo lovlig e-nummer dag i fredags. Og så blev fredag til lørdag.
Min søde tand var lykkelig. Ja, nærmest i ekstase.
Min samvittighed havde lyst til at tage en overdosis lykkepiller.

Og min mave? Den har reageret med de mest voldsomme prutter. Det har været en weekend med kronisk medvind.
Nu er det fandengalemig slut! Vægten er steget. Jeg ved jo godt at det ikke er fedt, men vægtøgning pga. væske i kroppen pga. det latterlige vamle sukker.
Og på trods af at jeg i dag har en bluse på, som pludselig er blevet voldsom stor på mig, så føler jeg mig som Merete Kasten i hendes velmagtsdage.

Og det kommer til at gå ud over jer. Ud over mit sædvanlige brokindlæg/blogindlæg, så vil jeg opdatere med madindtagelse. Og hvis jeg synder, så må I gerne proppe mig i gabestokken.

Ej men, hvor vammel er man lige? Og i går købte jeg is under påskud af at Gråstænkt jo elsker is. Det gør han også. Men det gjorde jeg også lige pludselig. Mig, som ellers er kendt for at ikke bryde sig om is.
Jesus christ! Min rygrad er jo af samme konsistens som en bane vingummi.

Jeg snupper yndlingsblondinen under armen i dag og traver en tur med hende.

Jobbet kalder. I'll be back.