fredag den 16. november 2012

Hvem har slettet mig?

Man véd man har klynket for meget på Facebook over influenzakrise, når man på under en uge mister to venner derinde.
Og jeg kan da ikke undgå at sidde og føle mig lidt afvist og fravalgt. Og har terpet den skide liste igennem for at finde ud af hvem der mangler.
Og jeg kan bare slet ikke finde nogen som jeg savner...

Men det vil jeg skide på. Jeg klynker alt det jeg vil på mine statusopdateringer. Det er min side. Nå!


Men det går faktisk ikke skide godt. Bogstaveligt talt. Nu gør maven også indsigelser.
Og mens nogen sidder og hygger sig i et lækkert sommerhus, og garanteret har knitrende ild i enten pejs eller brændeovn mens der bliver drukket god vin og hygget, sidder jeg her og ligner en pony på vej til slagtning.
Kan ikke rigtig få noget mad ned, uden at det ryger fluks ud igen. Til gengæld har jeg min egen lille feltration.



Og jeg er bare vild m. at folkene bag Panodil tydeligt har forklaret, hvordan det skal indtages.


 

Oral opløsning?  Shit mand, det er jeg glad for at de skrev på pakken. Jeg var ellers i gang m. at spekulere i den anale løsning.

Nå, men vi snupper da lige en punktopstilling.

  • Selv om man er 37 år, så er der nu ikke noget, som at ringe til sin mor og få lidt omsorg. Hun er den bedste til at give omsorg. Altid.
  • Teenagesøn er ved at være mobil igen. Gudskelov. Det var da en frygtelig larm, når han skulle gennem hytten. Hoppende på ét ben. Men synd for ham er det helt bestemt.
  • Teenagedatter sidder i den anden sofa m. bærbar, og headset på kraniet, og hører musik. Men åbenbart ikke så højt, at hun ikke kan høre mine prutter.
  • Har ladet kropshår være kropshår de sidste dage. Hvilket har resulteret i et mindre Movember-moustache. Charming. Indeed.
  • "Kloge hoveder" er kommet frem til, at hvis man ikke vil have at partneren er utro til julefrokosten, så skal man bare give et kram, kys eller anden fysisk kærtegn til partneren, inden han/hun smutter af sted til fest.
    Øhhh? Nå. Altså, nu burde det vel være en fast del af et forhold at give kærtegn. Men det var sgu da noget sært noget. "Nå, ej pis...Lasse var mig utro m. sin sekretær...Hvorfor gav jeg ham dog ikke et kys og et kram, inden han tog af sted, så var det aldrig sket!".
    Jo, det var...Hvis troskaben står og er afhængig af bekræftelse inden man tager af sted, så er der vist ikke noget at bygge på overhovedet i dét forhold.
  • "En ny undersøgelse viser, at hver tiende danske mand synes, at det er i orden at have sex med dyr, hvis dyret ikke lider overlast. Til sammenligning er det kun tre procent af kvinderne, som finder det i orden.
    Det viser en ny undersøgelse foretaget af Userneeds for Landbrug & Fødevarer."

    Der er for mange landmænd i dette land!

  • Teenagedatter har åbnet en pose chips. Lyden irriterer mig! Den der..."harw harw harw harw" lyd, når folk gnasker chips, burde fandeme bruges som torturinstrument.
  • Det er spild af god mand, at Jesper Steinmetz er homoseksuel.
  • Nu bøvser uglen fandeme værre end en overvægtig mand i skovmandsskjorte.
    Fantastisk soundtrack til min aften...
  • ........................................................................!!!
  • Magter ikke den lyd. Ruller mig ind i et tæppe, og sætter mig ud på trappen og ryger m. et krus ildelugtende og ildesmagendevarm Panodil.