fredag den 25. juli 2014

Lagenhætte

Jeps...ligger med et lagen over anklerne og fødderne. Føles som en varmepude, men kan ikke sove med utildækkede fødder. Har set for mange gyserfilm i tidens løb.

Nå...

Men skøn dag med skøn på. Der er i sandhed vidunderligt på landet.



 (Med undtagelse af frøer). Er fyldt op af træthed på den skønne måde. Al den friske luft og den fantastiske ro der er. Jamen...jeg bliver helt salig.
Og saligheden sidder stadig i mig selv nu, hvor jeg ligger i sengen. Tror landluften har gjort mig godt. Og møgromantisk i hjertet åbenbart.
Lige kommet hjem efter en skøn dag med skønne hunkøn. En stor have, hvidvin og østrogen = velvære. Og ligger nu og søber rundt i låååååwe-songs på youtube og sukker og drømmer.


Er forelsket.


Om ikke andet, så i hvert fald i musik. Det er knap så farligt at sige højt. Helt uden risiko for at tabe ansigt.









Nå...



Det kunne være værre. Altså, når hende her har fundet kærligheden...





.....så er der sgu håb endnu.  Det er sådanne tilfælde jeg må hente styrke i.