onsdag den 18. juni 2014

Blot en lille hverdagsrapport

Er alene i hytten. Begge teenagere er hos deres far grundet noget familie-Tamtam. Og jeg har menstruationssmerter fra helvede. Og en voldsom trang til chokolade.

Og absolut intet hjemmeboende slik.
Har været i samtlige skabe uden held. Lige bortset fra en dåse sukkerfri bolsher. Som jeg ikke tør spise mere efter mit uheld sidste gang, hvor jeg næsten sked mig ihjel.
Nægter at forlade matriklen. Ligner en gødningsbille.
Må spise meloner i stedet. Der er også kun 30 kalorier i pr. 100 gram - i modsætning til Haribo med deres 350 pr. 100 gram.
Og nu er jeg jo faktisk kun to kg. fra mit delmål, så...

Men fuck hvor kunne jeg godt spise noget chokolade.
Har stukket finger ned i Nutella-efterligning, blot for at kunne konstatere, at det var blevet harsk.
Og nu forsøger jeg bare at fortrænge at der står et påskeæg inde på sundhedssøns værelse.

Må ikke...

Det må jeg sgu ikke...kan jo ikke engang erstatte det med et nyt, inden han kommer hjem.
Det er da i øvrigt heller ikke normalt, at han ikke har ædt det endnu.

Gad vide om det er blevet for gammelt? For så gør jeg ham jo kun en tjeneste. Kunne man sige.

......

.........

................

Okay, gik derind, men blev overvældet af virkelig dårlig samvittighed, da jeg så det store æg stå der på hylden.
Det gør man bare ikke. Og slet ikke, når man er hans mor.

Må kaste mig i grams i melonerne i stedet.

Pis.