tirsdag den 12. juli 2016

Nå...jamen, hej. Derfor er jeg åbenbart ikke attraktiv

Jeg ved ikke hvad der skete. Men min skrivelyst forsvandt. Totalt. Faktisk har det sidste stykke tid været bizart. Jeg har sgu egentlig ikke været vanvittig glad eller overskudsagtig. Og alligevel har jeg ikke været trist.

Mrm, dejligt selvmodsigende. Men jeg kan ikke forklare det bedre.

Nå, men uden at gå i dybere detaljer - det må vente til jeg orker - har Danmarks mest platte avis Metroxpress - lige udsendt en liste på ni punkter over, hvad der gør en mest uattraktiv. Jeg har i forvejen er ret god anelse om, hvad der er frastødende ved mig, men lad mig da kigge på punkterne...


1: Søvnmangel. Ikke overraskende viser du dig ikke fra din bedste side, når du mangler søvn.
(Nå, men beklager da pisse meget. Hvad skal jeg gøre ved det? Det er jo ikke ligefrem fordi jeg bliver gennempulet af Ole Lukøje, bare fordi jeg er endnu mindre attraktiv, når søvnunderskuddet lyser selvlysende ud af mig. Tværtimod. Fuck det. Det er derfor makeup er opfundet)

2:  At være ond.
(Wow...stor overraskelse alligevel. I har da vist taget lidt psykologitimer i 7. klasse derinde på redaktionen).

3:  Et lukket kropssprog.
(Arme over kors kan altså også betyde skrøbelighed. Jeg siger det bare)

4: Stress. Slap af - så ser du nok bedre ud.
(Luk dog røven. Hvis stress da bare var så enkelt at håndtere. Men wow, vildt nok. Jeg troede ellers, at øget fedt på maven grundet øget kortisolproduktion, var en sikker charmevinder. Pis. Det vil sige, at den fløderand jeg har om taljen slet ikke virker tiltrækkende på det modsatte køn? Pis'os')

5: At se for glad ud.
(Så man må ikke se træt eller stresset ud. Men man må heller ikke se for glad ud? Livet er sateme da noget af en labyrint med mange ensrettede lukkede strækninger).

6: At mangle humor.
(Enig. Der er ikke så meget at diskutere)

7: Dovenskab
(....? Nu kan vi jo ikke alle sprinte en mudret skov i smadder på cykel med en fotograf foran til at tage billeder, så vi kan dokumentere på Facebook, hvor skide motorisk korrekte vi er.)

8: Hvis du lugter for anderledes.
(Anderledes? Uddyb da lige? Er der tale om en lugt af loft, råddenskab eller overskredet holdbarhedsdato, så er jeg da med. Men anderledes? Anderledes hvordan?)

9: Uærlighed.
(Det gælder vel kun hvis man bliver opdaget?)


Hvem gider også være attraktiv, når man i stedet kan være særpræget charmerende?