mandag den 6. juni 2016

Sexstillinger, kvinder (åbenbart) elsker

Hvis man skal tro denne "artikel", som egentlig mere er en tegneserie, end en artikel. I kan finde alle billederne HER

Jeg vil gerne lave nogle indsigelser. For der er sgu nogle af illustrationerne, som virkelig bare ikke giver mening for mig.




Hvad med nej? Alvorligt talt; manden ville jo knække ryggen syv steder, hvis han skulle ligge sådan med vægten af mig over. Og jeg ville sgu da ikke kunne bevæge mig? Min krop ville bare ligge som en tung vaskeklud over hans understel. 



Come nu on!? Den holder jo ikke. (Heller ikke taburetten). Mine baller ville jo falde nok så nydeligt ned over sædet, som ikke ser ret stort ud. Og det ville da ende med et brag og splinter i hele underlivet.





Hvad foregår der egentlig der? Hun ligger på maven, men hendes ben har drejet sig en omgang? Det er edderrøvme nogle fleksible ankler hun har. Og beklager, men jeg kan simpelthen ikke kneppe til lyden af et kuk-ur i baggrunden.




Væggen bag ham ville jo blive presset i smadder. Og hvem har lige sådan et lille rum til rådighed? Er det et skab, de står i? 





Nej tak. Så kan man ligge der og blive pumpet ind i trinnet og få smadret muskulaturen i nedre rygregion? Og så foretrækker jeg faktisk at have sex med en mand, som ikke beholder boxerne på.




Det der gider mine knæ ikke. 



Med mindre han har en virkelig lang og fleksibel og bøjet pik, så ser jeg ikke det der ske.