søndag den 4. oktober 2015

Erik har sex med dyr

Bare lige en hurtig update. Ligger i sengen og venter på at Luder Lukøje tæsker mig i drømmeland. Skøn aften med skønne mennesker. Og en søndag forude, hvor jeg kan sove svinelænge. Endelig uden mavesmerter efter skidegildet i onsdags. Kæft, det tog hårdt på mig. Gad vide om det var en madforgiftning?


Nå...ligemeget nu. Jeg læste en artikel på Facebook med overskriften: "Erik har sex med dyr - Jeg er mest til hunde og køer".



Great! Så er man sgu da i dén grad dumpet i evnen til at være single. Når singlemændene ligefrem begynder at søge sådanne græsgange (eller marker og stalde), så er ens succes som single omtrent noget nær en fiasko. Svarer jo for fanden til at man ikke kan slå Yatzy med en bunke terninger med udelukkende fem prikker på samtlige sider.