fredag den 20. februar 2015

Længe leve Kong Henrik

Jeg gider faktisk ikke deltage i det danske hylekor med en kollektiv nedrakning af Prinsgemalen. Tværtimod. Faktisk synes jeg, at det er ham velundt at få en krone på issen og blive konge.
Han virker sgu da til at være en af de luneste medlemmer af den royale familie.

Han er livlig, han er glad for rødvins-bimmelimmer, han har humor, han griner meget og han elsker mad.
Hvorfor fanden er det lige, at danskerne ikke kan lide ham? Ovenstående er da typiske danske kendetegn.

Jeg fatter det ikke.

Lad ham da blive konge. Det ville da være pisse cool at få en rødvinsdunk på tronen.

Jeg kan godt lide ham. Det kan jeg sgu. Og burde vi egentlig ikke bare være taknemmelige over, at vi ikke endte med at få Grev Garageportstandsæt Ingolf som konge?

Længe leve Kong Henrik. Det er fandeme mere end okay at være sin egen!