fredag den 6. februar 2015

Gul & Gratis - De griske vender tilbage

Set under sektionen: "Ønskes gratis".


Desperat studerende! Kr. 500,-
Ønskes gratis, Er der virkelig ikke nogen, som kan undvære til en studerende?!?!?!?! 
Jeg har ikke fået min su, og jeg har ingen jeg kan falde tilbage på. :(


Ønskes gratis, Sauna på min. 3.5m2 - vægpaneler bænk og evt. ovn og andet godt nedtages og afhentes, evt mod mindre betaling. Mindstemål: Højde 235cm, bredde 160cm og længde 200cm

Ønskes gratis, Fladskærm til min søn ønskes

Ønskes gratis, Mangler alt (dog ikke tremmeseng eller tøj) til baby på vej. vi er familie, mor, far og 2,5 årig pige og en baby pige på vej i juni 2015. Vi har ikke råd til at købe alle de ting som man behøver for nyfødt barn, vi var nødt til at sælge alt fra vores ældre datter (uden tremmesengen) da vi manglede plads og penge. Vi kommer fra Island, far studerer (får ikke SU) og mor arbejder som vikar så alle vores penge går til husleje, regninger og mad. Vi har ingen familie her i Danmark som kan støtte eller hjælpe os. Vi søger derfor gratis ting eller meget billigt. Hvis I har noget må I gerne kontakte mig her eller på email xxxx(@)hotmail.com. Tak på forhand.


Ønskes gratis, Velfungerende komfur, der kan leveres til dør.


Ønskes gratis, Hej. Er der nogen som har en kolonihave der ikke er brugt?
Jeg vil gerne have en kolonihave.