torsdag den 30. januar 2014

Sengehætte

Når man har været ude at gå i tre timer. Og når man har ryddet op og handlet, så¨må man godt tage et krus kaffe med ind i sengen, og bruge lidt af fridagen på at slappe af under dynen.

Og vi snupper lige en liste:

Nu må det simpelthen stoppe med: 
Indkøb af lysestager. Uanset, hvor billige de så end er. Vi er altså nået et stadie, som kan betegnes som sygeligt. (Men det ser pænt ud).

Håber:
At en af vores kunder, vil sælge mig den gyngesofastol, som de bare har stående som pynt/udstilling. Århh, den skal da bo i min stue med et kæmpe lammeskind.



Jeg uddeler snart et brystvorteniv til:
- Folk der skriver: Sq, Sku, afvide, advocado, selvskab, samværd, generalt, nød til og kæresten min.
- Forældre der serverer pulverkartoffelmos for deres børn. Og frikalet. Og Knorrs lasagne. Så ungerne fremover ikke vil spise det, når det er lavet fra bunden. Fandeme proletarlort, er det.
- Klamme buschauffører.

Fuck!:
Valentins dag.


Glæder mig til:
Firmafesten.

På trods af:
At ingen tror på mig, har jeg stadig alle intentioner om at bære min brandert med stil. (Definér stil).

Burde:
Købe mig en hårtrimmer, så jeg kan komme i bund i hessiantilstande diverse steder på kroppen.

Nogen burde fjerne:
Rihanna fra radioen. Hvis jeg hører "Friends with the monster" én gang til...(!!!)

Flg. er alt alt for undervurderet: 











Flg. burde kun indeholde 10 kcal. pr. 100 gram:
Rødvin, flødeboller, falafler, humus, ost, avocado, bacon, fetacreme, oksefilet, bearnaise, rugbrød.

Det var ikke mit mest stolte øjeblik, da:
Jeg kom træt hjem fra en lang vagt, satte maden over, og placerede mig på en stol foran komfuret, mens maden simrede - smækkede det ene ben op på komfuret - drak et glas vin mens jeg ventede - tog et billede af foden og uploadede til Facebook. Og glemte at kigge ordentligt på det. Overså simpelthen spejlbilledet af mig selv inde i den ene gryde, hvor jeg lignede noget der var stukket af fra et forsøgslaboratorium.
Men lod selvfølgelig som om, at jeg hvilede så meget i mig selv, at billedet var totalt planlagt.
(Hvilede i hvert fald så meget, at hals var væk. Lignede Svampebob Firkant i en sort kjole).


Dagens billeder: