mandag den 20. januar 2014

Monday monday...(da-daaaaa-da-da-daaaaa)

Gæt hvem der ikke kunne sove i nat. Mmm. Fandeme da belastende.
Fandt dog endelig en anden version af noget hypnosesøvnvideo, som virkede og sendte mig i drømmeland. Ved 3-tiden.
Havde oprindeligt fri, men tvang mig selv op tre timer senere, for ligesom at kunne være træt i aften. Hvilket skulle vise sig at være en god idé. For ikke længe efter, tikkede der en forsigtig sms ind fra bossen. Om jeg kunne møde ind alligevel. (Elsker bare, at han véd hvor gryntende gnaven jeg er om morgenen. Og da jeg er en sucker for søde beskeder, og faktisk havde liggesår efter en ret så afslappet weekend, tog jeg af sted).

Status over hytten pt:

Sundhedssøn har gnasket sig igennem en skål havregryn med vand. Intet andet. (....?) Det er altså ikke normalt. Undskyld, men det er det sgu ikke.
Jeg har fået slæbt halvdelen af Super Best med hjem. Og badeværelset er omdannet til teenageværelse. Uglen og veninden har i hvert fald lukket sig derude. Og - nu lytter jeg ikke ved dørene - men det er ikke småting der bliver drøftet.

Har ryddet op i min taske - (fordi jeg manglede mine nøgler) - og har fundet: 8 løse piller mod mavesyre (så véd man bare, at Susanne Lana tilværelsen er rykket tættere på) - 4 Ipreen - hårelastikker med en halv håndfuld hår - læbestift - pung - en bon på længde med en afrikansk pik - to sugerør (??) - halvdelen af min tidligere mobiltelefon - læbeglans (det lyder frækt, ikke?)  og en kuglepen, jeg vist har neglet fra arbejdet.
Men ingen nøgler.
Fandt dem dog kort tid efter i et kaffekrus ude på et hylde i køkkenet. Det giver fin mening.



Dagens "lad være Rødhætte":
Det var bare en sms og et tilfældigt ordvalg, Dumhætte. Lad være med at tolke på det og stop med de luftkasteller og dagdrømme. Okay?

Dagens "dovenskaben længe leve":
Har skullet tisse ret meget i 40 minutter. Orker ikke at gå derud. Der er så varmt her under tæppet.

Dagens weeee:
Har fået et kys i panden. Godt nok virtuelt, men stadig...

Dagens løfte til mig selv:
I mit næste forhold, vil jeg have masser af kys i panden. Det er totalt undervurderet.