fredag den 3. januar 2014

Hur-fucking-ra

Vågnede i nat med kropstemperatur på 51 og følelsen af at være blevet slæbt efter et tog, samtidig med at samtlige kropsåbninger var blevet misbrugt af en grotesk unormal veludrustet mand.
Da vækkeuret ringede, styrtede min verden sammen. Bare det at gå på badeværelset, føltes som at rapelle ned af Himmelbjerget med en hånd.

Så jeg ligger under dynen, og har voldsomt ondt af mig selv.
Har holdt mig fra Netdoktor.dk. Utroligt nok.

Har ikke engang fået kaffe. Forsøgte mig med et stykke ristet brød med brie, men fornemmelsen af at æde sæd på hvedebrød, gjorde ikke just tilstanden bedre.
Så i stedet har morgenmaden stået på en cocktail af Treo og vand.

Har grusomt ondt af mig selv. Og hader næsten hele verden. Ånde lugter af kloaksystem med en tanke. Hår ligner rockwool. Ansigt ligner en croissant. Det er den rene elendighed.
Fandeme godt, at man har Netflix.