torsdag den 7. november 2013

Dagen i ord og bryster

Rottesituationen:
- Ej, men hvad fanden sker der? Hvorfor kommer kloakmændene ikke tilbage og gør arbejdet færdigt? Har svært ved at håndtere tanken om, at der er brud og kollaps på kloakrøret. Lortemænd. (Bogstaveligt talt)

Har jeg egentlig nogensinde:
- Været i forhold med G.? Og er det virkelig ikke mere end knap fem måneder siden, at han flyttede? Det føles som fem år. Vil ikke synke så dybt og sidde og svine ham til. Ingen grund til det overhovedet. Men tiden med ham, står bare meget gnidret og fjernt. Som om vi aldrig har været kærester.
Det er sgu egentlig underligt? Som om samtlige følelser er blevet suget op af en ret så kraftig industri-støvsuger. Der er intet. Altså...jeg har lige så mange følelser for ham, som jeg har for ekspedienten nede på tanken.

En fordel ved mit arbejde er:
- At jeg kan snuppe interessetimer i morgen efter fyraften, og lave al maden til lørdag. Skide smart. Slipper for stress lørdag eftermiddag og slipper for den store indkøbstur, da jeg jo kan købe råvarene af firmaet.

Skal huske:
- At købe rødvinsglas. I dag. Glaspest har bredt sig til samtlige i skabet. Ligner der er drukket kærnemælk af dem alle.

Glem næsespray!:
- Hvid peber styrer! Og renser ud i snuden. Kom til at sniffe noget i dag på arbejdet. Har rendt rundt med rynket næse lige siden.

Og så skete det igen:
- Bryster. Synes godt nok, at den ene kok gloede mere på min brystkasse end i mine øjne. No wonder...knapper var blevet uvenner med knaphullerne og en adskillelse havde fundet sted.

Man burde:
- Kunne købe en kokkejakke med rullekrave.

 Ehhh:
- Hvor mange kunder har jeg haft i dag?

Det ville være genialt: 
- hvis konceptet "Build a bear" blev udvidet til "Build a man".

Findes der virkelig mænd, der vil stikke pikken ind i dette?











Prisen for "Dagens klamme særling", går til denne bruger fra Gul & Gratis, som har indrykket denne annonce:
- kvinde par søges, kvinde/ par søges hvor kvinden vil slikkes og tags
vis i kan li hunde er det en fordel

Dagens pris for landets mest falske reklame er:
- PV Trælast byggemarked i Silkeborg. Hvis man går ind på deres hjemmeside, får man indtrykket, at her er der tale om et ret fedt byggemarked:




Men virkeligheden tager sig lidt anderledes ud. De har fandeme ikke fået varer hjem, siden 1984. Det stinker af helvede til derinde. Det er mørkt. Og skummelt. Og jeg lyver ikke; sidst jeg var der, var der en kat der havde pisset på et gulvtæppe derinde.
Og ja, her er virkeligheden. Her er deres facade:



(Bemærk lågen til højre, som ser lidt træt ud).

De har også et skilt ude ved vejen. Hvis man ser godt efter.



Ej men for fanden...ikke engang polakker ville handle sådan et sted...