mandag den 11. november 2013

Apropos udvisning, så burde nogen udvise brugerne af "Nationen" på Ekstra Bladet

Jeg har sendt en svinemail til Danmarks mest patetiske avis. De har en artikel om en personpåkørsel. Som altid; en skide tragisk hændelse. Hvor der sidder pårørende med deres liv i smadder og kaos.

Og hvad gør lorteavisen så? Joehh, de åbnede for kommentarer fra Danmarks mest underfrankerede personer. "Nationen".
Skide flot, Ekstra Bladet. Hvordan føles det at være så snothamrende dum? De spadehoveder kommer med den ene nedladende lede kommentar efter den anden, om den afdøde. Og det kan de pårørende så sidde og læse.

Jamen, jeg undrer mig konstant over de brugere derinde. Hvor helt utrolig gennemført snothamrende uempatiske klamme og primitive de er.
Hvordan fanden er det muligt, at samle så meget dumhed på ét sted?



Nu har jeg lige tjekket avisen, og kommentarene er fjernet og der kan ikke kommenteres på artiklen længere. Men det ændrer på ingen måde ved mit syn på den klamme avis. De har bare generelt ingen menneskelig intelligens overhovedet.