lørdag den 9. marts 2013

Dagens sextilbud

Ja, jeg er tilbage blandt kummefrysere, havefræsere og anhængere. Kan ikke lade være.
Én ting er at man sælger sex på Gul & Gratis (Mmm, gul? Får pludselig andre billeder på nethinden).
Men hvad sker der for deres grammatik og IQ? Sidst var det er kvinde, der reklamerede m. sit 48 kg. røde hår.
I dag er det værre.



Hej Drenge 

Åbningstider
man-tors 9-15,30 udkørende fra 22-01
fre 9-15,00 udkørende fra 22-02

så er jeg tilbage for en kort stund 
Jeg er en super fræk kvinde på 31 
måler 164 høj
vejer blot 59 kg
mellem langt hår og smukke blå øjne, dejlig lille a skål og god fast bagdel

for vov skriv for nærmere info

( JEG LUKKER HELT NED PR 1 APRIL 
SÅ KUN FÅ TIDER TILBAGE )

ALDRIG UDEN GUMMI

Jeg tilbyder frække blow job med kom og slug til 400

30 min dejlig fransk uden gummi og dejlig blid sex med gumme 800

60 min dejlig fransk uden gummi og dejlig blid sex med gummi 1400 

for vov skriv for nærmere info 

( JEG LUKKER HELT NED PR 1 APRIL 
SÅ KUN FÅ TIDER TILBAGE )




Suk...

Vi tager den fra en ende af:

1) Hvad fanden betyder: "Vov"?

2) Hvordan helvede er det da hun er bygget og sat sammen. Sådan kropsmæssigt? "Mellem langt hår og smukke blå øjne, dejlig lille a-skål og god fast bagdel". Eddermanme et sært ansigt hun render rundt m.

3) Aldrig uden gummi? Hvorefter hun tibyder: "Frække blowjobs m. kom og slug"?  Og "30/60 min. dejlig fransk uden gummi"?