søndag den 26. maj 2013

Skal jeg indføre trutlæber og glitter på bloggen?

Kunne man spørge sig selv om, når man kigger på visse andre blogs derude. Det er åbenbart ikke det vigtigste at kunne sammensætte ord til sætninger. Ohh no, det vigtigste er lyserøde selvportrætter m. blowjobmund, dårlig smag og manglende situationsfornemmelse.

Først er der en blogger der hedder Fie. Der er dømt blingbling og lyserødt helvede. Og et lixtal der er lavere end mit. (Utroligt, at det overhovedet kan lade sig gøre).

Fies lyserøde verden

Og så er der børne-mpg trunten Anne Gadegaard, som er vokset op og har fået ekstrem dårlig smag.

Anne Gadegaard - MGP-vinder i blowjobs?

Og ja, så sidder man her. M. balderne mast godt ned i sofaen. Et hår der er gået ud. Og rester af den make-up, som jeg ikke orkede at fjerne. Og et bmi, som har samme score, som de to trunter foroven har sammenlagt.

Men rynker, appelsinhud, overvægt og et fødselsår, som den yngre generation nok betegner som vintage, skal ikke holde mig tilbage.
Der kan godt gå ild i gamle huse. Nye koste fejer godt, men de gamle kender alle krogene. It ain't over until the fat redhead sings.



Havde godt nok lidt begyndervanskeligheder.




Så var det ligesom om, at jeg begyndte at slappe mere af foran kameraet...





Og BAM! Så var den der! Og jo, sådan ser jeg faktisk ud. I en verden, hvor grise kan flyve...



Har I set stjernene, hva' hva' hva'? Og højre 37 årigt bryst. Jo jo...kom ikke her, små unge piger m. stramhed overalt og hud i str. 12 år.
Så længe photoshop findes, er der stadig plads til de gamle, men kloge ørne.