søndag den 2. september 2012

Onskan. (Ondskab).

Føj for helvede. Der er ondskab i trussen. Fatter det fandeme ikke. Hvordan det kan stinke så meget.
Lettede mig lige fra sofaen, og da jeg vendte retur, stank der stadig da jeg løftede tæppet.
Og ærligt talt, ikke? Det er lidt foruroligende at yndlingschefs kat, som jeg passer, og som normalt ikke vil tages op, kommer rendende hen til mig med et "mivmiv", og derefter putter sig ind til mig og spinder.
Vil vædde m. det er fordi jeg lugter af fordærvet tun.

Nå men, ved I hvad jeg er vild med? At jeg lige før blev nødt til at lukke vinduet, fordi det var hundekoldt. Jamen altså, der er efterår i luften. Elsker efterår. ♥♥
Elsker farverne, den sprøde luft, sensommersolen, efterårsstorm, og regn der pisker mod ruderne. Gryderetter der putrer på komfuret en hel eftermiddag, Nybagt brød og te. Og stearinlys. Hold kæft hvor jeg elsker det. (Og så matcher min hårfarve naturen).
Har også lige tændt stearinlys. Og puttet mig m. et tæppe. Og vil lave et krus te om lidt. Det er fandeme så hyggeligt, at det er tæt på jeg vådter bukserne af bar glæde.
Nu mangler jeg bare en fantastisk film og nogle mandariner, så er det hele fuldendt.


Læste tidligere i dag at der er en del ansøgere til at blive besøgsven for Breivik. Undskyld, men hvad fejler folk? Det kan fandeme ikke være et normalt fungerende menneske, som har et ønske om at være besøgsven for det kryb. Hvordan kan man have lyst til at være i nærheden af noget så gennemsyret sygt?
Men hvad der er endnu dummere: Der er fandeme allerede tøsebørn som skriver m. ham.

"Det var et meget personligt brev med smileyer og lignende." - udtaler 18 årig hjernedød trunte, som er yderst skuffet over, at psykopaten åbenbart har lavet en copy/paste, da han skulle svare alle de tilhængere/fans, der skriver til ham.

Jamen bette dumme pigebarn da. Det var da skrækkeligt, hva'? Er det nu du skal stryges m. hårene og trøstes over at seriemorderen ikke giver dig sin fulde opmærksomhed? Og når han ligefrem havde brugt smileys?
Du skulle fandeme have nogle iskolde bade, og psykologtimer ad libitum i stedet.

"Jeg blev utroligt vred og skuffet, da jeg opdagede det. Og jeg vil konfrontere ham med det og skrive til ham, at han godt kan sende et mere personligt brev næste gang" - udtaler gåsen.

Jesus fucking christ, pigebarn for helvede! Er al rotation bare stoppet deroppe? Har afblegningsmidlerne syret sig ned gennem dit kranie?

"Det var lidt drastisk..." - udtaler hun om Breiviks handlinger.

LIDT?