torsdag den 5. juli 2012

Gashætte. (Verdens klammeste indlæg)

Okay...der er gang i knaldhytten. Bogstaveligt talt. Og det er ikke kønt.

Gråstænkt er ikke imponeret over mig. Og jeg forvandler mig til sådan cirka verdens mest uattraktive person, når jeg indtager de bløde madrasser unden dynen.
For fanden, hvis man ikke må være sig selv i sit eget hjem, hvor må man så? (Og helt ærligt, det er sgu ikke normalt at han aldrig siger noget. Dernede fra...Det er det bare ikke!)

Så jeg lufter ud for to. Selv Hitler ville sige: "Ej, den der luft synes jeg godt nok ikke du kan tillade at forpeste andre mennesker med".
I Bo Bedre, og hos perfekte kvinder, dufter der af roser og politisk korrekt vaskepulver. I vores soveværelse lugter der af ondskab. Og en Labrador med et overspisningsproblem.

(Skal aldrig aldrig nogensinde sove i sovepose!)
Så er det dælme godt at man ikke er campingmenneske. Sådan et bette topersoners telt ville da i løbet af natten forvandle sig til en af de 99 Luftballons.

Ved sgu ikke rigtig hvad jeg efterhånden skal gøre af min dyne, når den skal udskiftes? En ting er stensikkert! Den skal ikke i småt-brændbart.
Kommunekemi måske?

Nå...status for knaldhytten.
- Jeg sidder for åben terrassedør. (Wonder why).
- Gråstænkt har vist en date med sofaen.
- Befinder mig i en overdosis af Treo.
- Bander over lorteboks fra YouSee. Den misser nogle optagelser, så nu kan jeg ikke smide mig og tage en "Happy Endings" marathon.
- Overvejer at lokke ham til at se Sex and The City.
- Overvejer et lille glas rødvin for at fejre befrielsen af tysker.
- Har udsat rygestop en uge. Kan sgu da ikke have abstinenser når vi har samtlige fire teenagere på en gang.
- Ved ikke om jeg kan stole på min bmi. Har trods alt en del hård hud på hælene, så måske der ryger lidt af min højde, når yndlingschef og jeg har fået ordnet fødder?
- Venter stadig spændt på svar fra Leasy.




Godnat.