fredag den 6. juli 2012

Well hello there, little friend.

Var i seriøst smertehelvede i aftes. Og jeg lider ikke i stilhed. Så Gråstænkt havde i den grad baggrundmusik kørende fra den anden sofa. Lød vel som en mellemting mellem en delfin og en vinkelsliber. (Tyskeren ville have været stolt af mig)
Og så var det at jeg gik i gang med at gennemrode samtlige tasker. For kunne pludselig huske at jeg da vist havde left overs fra dengang jeg var fast gæst hos vagtlægen pga den der galde.
Og efter lidt endevenden og roden, stod jeg med to valgmuligheder:

1) Stikpille.
2) Morfin-lignende præparat.

Stikpillen virker sådan set glimrende, men sat op mod hinanden (En finger det falske sted vs. oral løsning), vandt morfin-præparatet overbevisende.

Oh, the joy!

Smerter blev kraftigt reduceret. Til gengæld blev jeg pling-vågen. Så da Gråstænkt med små øjne bekendtgjorde at han gik i seng, sad jeg med øjne så store som en ugle i sofaen.
Prøvede lidt af hvert. Røg i mørket på terrandaen. Åd et par bananer. Så et par afsnit af Singleliv, hvilket blot gjorde mig mere vågen, fordi jeg blev så irriteret på Stripper-Kathrine. Så et par afsnit af Sex and the city, og zappede manisk programmerne igennem. Og klokken nåede at passere 01:00.
Og så må jeg være faldet i søvn. Vågnede i hvert fald kl. 04:32. På ryggen. Med fjernbetjeningen i hånden, og med det ene ben smidt op på ryglænet. Og en stribe savl på højre kind.

Fik slæbt mig i soveværelset, og faldt da heldigvis i søvn. Blev lige vækket halv syv af Gråstænkt, og så boblede jeg videre til halv ni.
Vågnede og hoppede på vægten: Tadaaa: Minis 3,7 kg. siden forrige fredag. Kur og motion/Endomondo virker!
(Det fejrede jeg så med et stykke rugbrød med Nutella.)



Må godt. Det er Happy Friday!