torsdag den 26. april 2012

Jeg beklager meget, men det der udløser en bøde...

har jeg lyst til at sige når:

- jeg ser kvinder med øjenbrynene barberede væk, og erstattet af optegnede Cirkus Benneweis bryn.
- Facebook udelukker Bitterfissen.
- Kenned og Benno har overlæsset deres biler med grimt THansen gejl.
- fjolset møder ind på arbejde og åbner munden.
- nogle mennesker står med deres grabber nede i bland-selv-slikket.
- Føtex lancerer en ny bluse i sortimentet med fiks obligatorisk grimt broderi.
- modne kvinder omtaler dem selv som piger.
- hunkøn afbleger deres hår til det er gråt, hvorefter de farver halvdelen sort. Hej hej, stinkdyr.
- føreren af en handicapscooter tackler en i svinget ved hylderne med frostposer, med deres kværn.
- Leasys reklamer toner frem på skærmen. En eller anden, skyd Luffe og Sanne bag en lade. EFTER de har medvirket i Luksusfælden.
- jeg ser en satinpyjamas.
- kvinder farver deres hår i en "frisk" auberginefarve, og bagefter farver en enkelt tot i pandehåret skrigende rød.
- jeg ser en Fiat Multigrim.
- Og en Berlingo.
- en voksen mand på en knallert med mælkekasse monteret bagpå. Men okay, manden har sikkert fået rigeligt med bøder, eftersom han med stor sikkerhed nok har drukket sit kørekort væk.
- Hjemmeværnet bevæger sig ud i offentligheden med deres grimme stave, store maver og sved i overskægget. (Gælder begge køn).
- Julie Zangenberg åbner munden.
- Medina smider tøjet. Hold da kæft, hun ville blive ruineret inden ugens udgang.
- nogen bruger lædervest.
- folk der klistrer "smarte" og "sjove" klistermærker på biler. I stil med: "Mors dyt" og "Hvis du kan læse dette er du for tæt på".
- jeg ser tennissokker med fartstriber.
- folk der køber en lottokupon siger: "Jeg vil gerne have en med gevinst på. Harh harh harh".
- fOlK dEr SkRiVeR sÅdAn HeR.
- jeg ser kvinder der laver trutmund og duckface på billeder.