tirsdag den 5. februar 2013

Hairyhætte

Som jeg tidligere skrev, så kontaktede avisen mig jo m. en forespørgsel på et billede af mig. Bagfra. Altså kun fra skuldrene og op. (Thank God)
De tilbød at sende en fotograf ud. Hvis jeg nu havde brug for det.

Nej!

Så jeg oksede løs på badeværelset og kostede rundt m. G. Og det tog lang tid.
Så strittede der en tot op. Så lignede mit hår noget der var blevet brugt som gulvklud. Så afslørede billede ting der ikke skulle afsløres. Osv osv osv.
Men endelig lykkedes det.



Journalisterne er lige efter mit hoved. Skøn humor.  Og i dag har de så skrevet flg. ved mit billede:
Rødhættes selvportræt - set bagfra, naturligvis.


Naturligvis? Arhh, altså, det véd I jo groft sagt ikke. Vel? Det kunne da også tænkes, at jeg bare har et sygeligt overforbrug af B-vitamin? Hvis I vidste, hvor lang tid jeg kan bruge m. en pincet om morgenen...
Men sådan noget taler man jo ikke om. For kvinder har ikke hår de forkerte steder. Åbenbart.
Det er der bare ikke nogen der har fortalt mig.
Drømmer om at få vokset overlæben. Problemet er bare, at det jo kræver, at man lader pincetten ligge, og skægget gro, før voksen kan tage fat. Og det kan jeg jo ikke. Kan og vil ikke rende rundt m. rød snegl på overlæben.
Har selv forsøgt mig m. voks herhjemme. Gik ikke så godt. Rendte rundt i to dage efter og lignede eń, der havde sat støvsugerrøret på overlæben i 48 timer.


Blev nødt til at bilde folk ind, at jeg havde en allergisk reaktion.