onsdag den 23. marts 2016

Jeg er nymfoman. Åbenbart...

Jeg ved ikke hvad der sker med mig pt? Om foråret har invaderet mit underliv eller hvad pokker det er, der foregår. Men jeg har i hvert fald sex. Hver nat. Og hver nat er det med store følelser og temmelig meget perversitet indblandet. Og det kan man jo undre sig lidt over, når man tænker på, at jeg stort set hver aften falder i søvn til lyden af Twin Towers, der brøler mod jorden, fly i vanskeligheder og skydegilde på High Schools.
Udløser groteske dokumentarprogrammer noget seksuelt i mig? Ej, vel? Så fucked er jeg sgu da ikke.

Inden for den sidste uge har jeg haft sex med tre forskellige mænd fra mit arbejde og to mænd fra radioen. Og en journalist fra en anden avis. Det er jo fuldstændig åndet. Og værst er det på arbejdet, for jeg kan jo nærmest ikke have øjenkontakt med dem.
Forleden lagde en af sexpartnerne fra mine drømme en hånd på min skulder, da vi stod og talte. Og jeg mener det...jeg gav lige efter i benene et øjeblik. Specielt da hans aftershave gennemborede mine næsebor. Wrrrom. Så var jeg tilbage i drømmen. Flashback over det hele. Og så blev jeg flov og nærmest bange for, om jeg udstrålede et desperat begær lige midt i arbejdstiden med melstøv over hele kroppen og en rest bolognese på venstre gummitræsko.














Gad vide hvem jeg ender op med i nat?