mandag den 12. oktober 2015

International brokdag

Det er det i dag. Mrm. Den er god nok. Og jeg holder mig ikke tilbage. Ud med det! Frustrationer skal ikke hobe sig op i kroppen. Jeg tror ikke det er sundt. 



  • Forpulede hundeejere, som ikke fatter en skid! Jeg er så træt af dem og deres egoisme. Og deres hundes kæmpelorte der ligger og flyder på fortovene.
    Hvad fanden er der galt med dem? De skulle have sådan et los i deres røv, at de får hæmorider i halsen. (Ja, jeg fik lort under skoen, fordi der lå en kæmpe lort lige udenfor på fortovet).


  • Latterlige spader, som sætter sig bag rattet i deres grimme biler og lystigt kører derud af med sprit, hash og stoffer i blodet. 


  • Folk, der brokker sig over fotovogne. Og som advarer om det på Facebook. "Fotovogn ved Nørre Asfaltvej. Kør ordentligt!"
    Hørnuligeher; jeg håber så meget, at du bliver blitzet i en sådan grad, at du ser stjerner frem til nytår. Du skal altid køre ordentligt. Fat det dog. Og nej, politiet er ikke onde pengegriske mennesker. Der er sgu nok en grund til hastighedsgrænser, hr/fru "jeg-er-så.vigtig-at-jeg-selv-bestemmer-min-fart-og-trafikregler". 


  • Selvfede mennesker burde sendes ud af landet. M.a.g.t.e.r.d.e.m.i.k.k.e.


  • Få dog styr på mundstykket ved e-cigaretterne! Kan da ikke passe, at de skal være designet så latterligt, at man ikke kan ligge ned og babbe på dem? Nu har jeg igen fået væske ind i munden. Pfff!


  • Chaufføren, der leverer mine tørvarer til jobbet, er en kæmpe idiot med latterlige dumme bemærkninger. Jeg magter ham så lidt, at jeg skifter leverandør nu. (konfliktsky.dk)

  • Fremmedfjendske personer er som regel dårligt begavede og tilhører en lavere socialklasse.

  • Bedstemorcykler er charmerende. Min inklusiv. Men hold kæft, hvor er de tunge og trælse. Især op ad bakke. I dag fik jeg tidligt fri og halvvejs hjemme kom jeg i tanke om, at grundet efterårsferien, skal jeg bestille mælk til jobbet inden 11:30, hvis jeg vil have det leveret næste morgen.
    Jeg har cyklet så hurtigt hjem, at mine knæ nærmest er pulveriseret, at jeg har rester af sadelbetræk mellem ballerne og at der er opstået muskelspændinger steder, hvor der ikke er muskler.

  • At have irritabel tyktarm og en mave, som altid tager imod først, når der skal afleveres en sending stress, er møgfrustrerende.
    Håber altid på, at det ikke er NU levnedmiddelkontrollen kommer, når jeg på arbejdet bliver nødt til at hilse på toiletkummen.
  • Hystademødre, der klynker i medierne. Senest en kvinde, hvis søn havde fået nej til at låne et toilet i en butik. Er det irriterende for barnet? Ja, sgu da. Men hør nu lige her; hvis alle kunder skulle låne personaletoilettet, hvordan tror du så det ville se ud? Sådan hygiejnemæssigt? Mrm. Nemlig.
  • Jeg får pip af at livretter hos Se & Hør-pigen altid er "Mors mad", "Gratis mad", "Sushi" eller "Boller i karry". Og at Side-9 pigen altid gerne vil være statsminister for en dag, så hun kunne udrydde fattigdom. (Seriøst; hvor overambitiøs har man lov at være?)
  • "Buddy". Ham den maniske tv-konditor fra "Cake Boss". Gider nogen venligst sprøjte kagecreme ned i hans svælg? Tak. Han er født og opvokset i New York/USA. Men insisterer på at tale med træls italiensk accent, mens hans øjne bare vokser til unormale størrelser.
  • Jeg elsker Stine Bramsen. Hun er nuttet og fantastisk dygtig. Men! Nu HAR vi hørt hendes version af Dry Lips. Okay?! (Jeg elsker min lokalradio, men deres playliste tager nogle dage pippet fra mig)
  • Buræg! Få nu det lort ud af butikkerne.


Og sidst, men ikke mindst:

Regeringen burde blive den virkelige version af The Human Centipede. Én lang række. Syet fast til hinanden. Mund til røv. Så kan de smage hvordan det føles at blive udsat for deres lort.