lørdag den 19. november 2016

Nå, så har jeg haft vild sex igen

Mine drømme har altid været meget tilfældige og uden nogen form for rød tråd. Men de her sexdrømme er altså ved at tage overhånd.

En ting er at jeg flere gange har haft sex med Søren Ryge, Gordon Kennedy og Thomas Blachman. Det er bare sært. Men igen i nat har jeg åbenbart haft temmelig heftig sex med en kollega. Igen. Og det begynder at gå mig på.
For mine drømme er meget livagtige. Og meget detaljerede. Og jeg er efterhånden på et punkt, hvor jeg bliver befippet, når jeg står overfor kollegaen igen og taler med ham. Jeg lader selvfølgelig som ingenting, men min hjerne bliver ved med at råbe til mig:



- DU HAR SET HAM NØGEN!

- BAG LYNLÅSEN ER HANS DILLER. KAN DU HUSKE DEN? JOEH; DU KAN!

- DE DER HÆNDER HAR VÆRET PÅ DIG!


Min hjerne udvikler fandeme nærmest tourette. Og jeg gider det egentlig ikke. Det er belastende og det giver ingen mening med de drømme. Det er ikke ligefrem fordi vi har gang i noget i kopirummet.
Og det er jo lige før jeg bliver fornærmet og føler mig udnyttet, når han ikke lige hvisker et diskret "tak for sidst" til mig.


Nå...

Men det er jo bare en drøm. Det betyder sikkert bare, at jeg skal huske et eller andet på jobbet eller at vi har et sundt arbejdsmiljø.Og så skal jeg bare huske at holde kæft med det og ikke pludselig føle, at det er et skide sjovt samtaleemne til julefrokosten om ikke så længe.
Jeg klarede det fint sidste år. Ingen af dem aner, hvor kærlig jeg har tendens til at blive, når alkoholen overtager min personlighed.


Det gør dem på radioen til gengæld...







Men hey; i det mindste bliver jeg ikke til en kværulant, når alkoholen rammer.