lørdag den 22. marts 2014

Plus & minus lørdag

Minus:
- Forkølelsessår stadig tilstede. (Gad vide om det er fnat?)
- Bums stadig tilstede.
- Huller i alle mine strømpebukser. I fødderne. Uanset hvor langt jeg sliber mine negle hove ned, bliver de ved med at gnave sig ud. Hvorfor?!
- Tror teenagerne synes jeg er voldsomt træls.
- Der er en betjent der har skrevet til mig. Vil gerne skrive lidt med mig. Og jeg tør ikke. Jeg siger ikke, at jeg er kriminel. Overhovedet ikke. Er faktisk det modsatte. Men er vist bare alt for ukorrekt til at være sammen med lovens lange arm. Tror han ville irettesætte mig. Og ved, at jeg ville tænde af over at blive irettesat.
- Skal lære at holde mig fra at kommentere på avisartikler, når jeg er i dette humør. Er kommet til at efterlade en hvæsen. Som man ikke kan slette.
-  Hovedpine.
- Hjem er vendt med vrangen ud. Orker ikke at gøre noget ved det. Så har nøjes med at rydde op. Rengøring må være i morgen. Sammen med de to mindreårige.
- Fik øje på min røv i spejlet, da jeg stod og trak strømpebukser op,. Sådan lige da elastikken var under ballerne. Var virkelig et grimt syn. Som en halvpunkteret ballon.
- Får aldrig hudorme i samme størrelse, som dem der bliver vist frem på youtube.



Plus:
- Jeg er elsket af de helt rigtige personer.
- Kaffe!
- Frasier.