torsdag den 24. november 2016

Argh, men fuck da de Google-citater

Dette billed viser meget godt, hvorfor jeg har et anstrengt forhold til "kloge citater" nogle gange.




1: Jeg savner min bedstemor. Hvad er telefonnummeret til himlen?
2: Ikke alle tager imod en invitation.
3: Ikke alle vil forstå. Ikke alle kan forstå.
4: Okay...hvad er de syv rigtige tal til den store fede Lotto gevinst?
5: Korrekt. Sig det pænt, hvis du har kritik. Det er rigtigt. Men det fjerner sgu da ikke det jeg ikke kan lide. Jeg kan ikke lide Joacim B. Olsen. *Puf* Satans også...han er her endnu.
6: Ja, jeg siger da altid, hvis jeg kan lide noget. Gør folk ikke det?
7: Jeg vil gerne have stuklofter og en pejs. Jeg HAR spurgt om det. Udlejer siger nej.
8: Fuck dig, latterlige åndsbollede citat. Hvis man bare skulle "let it go" til stressen...hvis det var så enkelt, så tror jeg sgu ikke stress eksisterede.
9: "Love someone...say it". Mrm...klart klart. Og hvad så? Får man så vedkommende? Narhh.



Hvad er din pointe, Google?