torsdag den 14. januar 2016

Mail fra en læser

Jeg opfordrede jo til at folk kunne sende mig en mail (hendeheidi@gmail.com), hvis de også havde en klam anonym bekendelse, som de gerne ville dele.

I dag har jeg modtaget denne:



Jeg har selv måttet skide i bukser og haver, men det jeg husker bedst er da jeg trådte i en stor fed menneskelort engang, og kunne mærke den sprøde skorpe knase under sålen, før det blev helt blødt og svampet. Adbad! Følelsen og lugten, lod ingen tvivl tilbage. Det var humanfækalie. Nå bortset fra det: Hvorfor er du så sej og lækker? Og hvorfor vil du bruge falske øjenvibber, når nu du har så skønne og smukke øjne? Kærlig hilsen.


Af hjertet tak. Jeg har billeder på nethinden nu, som ikke rigtig vil forsvinde. Crunchy...mushy...åh gud...






Jeg tror jeg ændrer tema næste gang. "Hvad er det ondeste du har gjort?" Evt? Jeg ser på det. Der er løbet rigeligt med lort gennem skærmen på det sidste.


Men tak, du fremmede. Jeg er nu hverken sej eller lækker, men jeg smiler alligevel, når jeg læser det.
Og mht. kunstige vipper, så bruger jeg dem bestemt heller ikke til hverdag. Jeg er jo frygtelig halvblind på venstre øje, så det er ret besværligt at montere dem på det højre.

Men når man har kappet halvdelen af sine vipper af med en vippebukker, så ønsker man sig bare Bambivipper nogle gange.