mandag den 11. maj 2015

Åh gud i himlen da også (noget om datingprofiler)

Jeg ELSKER når mænd har humor og når de kan formidle det på skrift. Men lige så meget jeg elsker det, lige så meget hader jeg, når de prøver for meget.

Opdigtede eksempler:

"Jeg er et dumt svin på 42 år der tæsker min kæreste. Jeg bor i et hul i jorden. Er 151 cm. høj. Jeg griner aldrig. Eller smiler. Jeg hader dyr. Og jeg er slet ikke et spændende menneske. 

*Advarsel: Ironi kan forekomme i ovenstående"*


Nej, det siger du ikke? Store dumme fjols. Hold nu kæft, hvor er det (og du) tåbeligt. Men endnu værre er det, når nogen skriver: "Jeg har en sort humor", hvorefter de forsøger at lege stand-up komiker i resten af deres profiltekst.

Bllllllfffff...det er lyden af humor, der fiser ud af deres profil.

Som f.eks. den mand der har skrevet til mig i dag. Det burde måske have sagt mig ét eller andet, da jeg så billedet af ham i verdens grimmeste jakkesæt. Han ligner fandeme indehaveren af en floddamper. Og det gør det på ingen måde bedre, at han står og danser med sig selv.

Nå, men udover floddamper-sættet, er der også et billede af ham med plastik spøg & skæmt gebis. For det griner man jo virkelig bare meget af...

Og så kommer hans profiltekst...

Hej ny her og kikker lige rundt, har 3 unger hver anden uge total syg humor og altid med på et godt grin , arbejder som tømre så handy mann er her foran dig , kom frisk tøser ;;;;;; Lige et PS
Har ingen hvid hest til at hente dig på men en konge blå ford focus og fejer ikke benene væk under dig det ser sku så tosset ud når du ligger på fortorvet og bløder









Badabum-tsssssss. 




Hvorfor skal det være så svært? Og nej, jeg er sgu ikke kræsen! Jeg går bare ikke på kompromis med mine præferencer! Kun lidt. Og slet ikke hvad humor og personlighed angår.

Jeg render ikke rundt med en tjekliste og krydser af ved det ydre. Han må sgu gerne være skaldet. Eller have ar. Eller en skæv næse. Eller mave. Hjertens gerne! Jeg skal ikke være sammen med en Ken-dukke. Jeg vil have en mand med en eller anden form for kant. Og så vil jeg have en mand med en lækker personliged, en skæv underspillet humor og sunde interesser som f.eks.: musik, vin, kaffe, ost, mad, film, øl, café'er, loppefund og en forkærlighed for småskøre rødhårede.

Og...ja...så må han sgu godt kunne finde ud af nutids-r.

Men det er åbenbart lettere sagt end gjort.

Så venter jeg bare. Det vil jeg skide på. Jeg har haft min del af forhold, hvor jeg gik for meget på kompromis og endte med at være førstedame for en hjemmeværnsmand med skydeliderligt gen og derefter være sammen med Hr. Flæskesteg og Knorr, som var lige lovlig glad for DF.
Fordi jeg tænkte: "Narhhh...tag dig nu sammen, Hætte. Du er jo ikke selv just perfekt".

Og nej, det ved gud jeg ikke er. Men derfor skal jeg da ikke nøjes? Og ende med en tømreR med Amin Jensen humor og dårlig tøjsmag og en campingvogn i baggrunden, som virkelig bare afslører, at han er en bøv der elsker lunkne dåsebajere, polyesterkage, fesen termokandekaffe der har lagret i 12 timer og lidt for meget Helly Hansen i garderoben.