torsdag den 14. januar 2016

Det tætteste jeg kommer på et cumshot...

er når jeg trykker Voltaren Gel ud af tuben og med fummelhænder fordeler det på min nakke og skuldre.

Fandeme sørgeligt, hvis I spørger mig.


Nå, men elendigheden har ramt mig med en nysleben mejetærsker. Det er en tilbagevendende begivenhed, når man arbejder i mit fag. Lige pludselig en dag siger muskler stop og kramper sig sammen i en klynge, fordi man løfter ret meget i sådan et køkken. Og i og med jeg løfter så meget, er jeg jo faktisk ret stærk.  Det er ikke småting jeg med lethed kan løfte uden at få samme ansigtsudtryk, som en mand der når klimaks. Og så glemmer jeg alt der der ergonomiske arbjdsstillingsnoget, som jeg er blevet læst og påskrevet mange gange. For jeg er jo stærk. Kan sagtens tøffe af sted med den store røreskål fyldt med gærdej - under højre arm, mens jeg med venstre løfter en proppet skraldesæk. No problemo. Kan selv - vil selv og alt det der shit.

Lige indtil man en morgen vågner, som jeg gjorde i tirsdags. Som en krøbling med eksploderet hår.
Samtlige muskler i min ryg, læng, skuldre og nakke/halsregion holdt gruppemøde i min højre skulder. Jeg sad længe på sengekanten i en stank af jeg ved sgu ikke hvad, fordi der under dynen åbenbart havde været et virkelig fatalt gasudslip i løbet af natten - og jeg anede ikke hvordan jeg skulle komme op ad trapperne. Endte med jeg nærmest kravlede på alle fire op af trappen. Og så lå jeg ellers på sofaen og smurte hele overkroppen ind i Voltaren og stank som en container på genbrugsspladsen, som uden held var forsøgt rengjort med sprit og kemi.

Tror muligvis jeg har gjort tilstanden værre, for jeg fandt en pigbold/massagebold og stod så og gnubbede mig op mod den op mod væggen i lidt for lang tid. Lidt for hårdt.


Så nu skal jeg have bestilt tid til massage, hvilket jo åbner for nye problemer. Har jo fandeme ikke haft berøring direkte på huden fra et andet menneske i et stykke tid. Hvad nu hvis jeg bliver opstemt? Og kommer til at ånde lidt for erotisk?









Det er jo nu man skulle have sådan en mandemand i huset. Som kunne knokle sine hænder i dybden. Og så man kunne nyde at se blodårerne i hans underarme, når han arbejder. Den søde smerte.


Kæft, hvor er det synd for mig. Og gud hvor er det fesent, at man ikke kan købe ordentligt smertestillende i håndkøb.