lørdag den 5. december 2015

Kender I det?

Jeg havde en drøm i nat. En helt fantastisk drøm. Jeg sad til en fest med en mand og flettede fingre. Og blev nusset på ryggen af ham. Og vi havde dejlig lun øjenkontakt.  Årh. Så da jeg vågnede, var det med en følelse af altomslugende forelskelse.





Men nu er det jo mig. Der skal åbenbart være en krølle på historien. Og det var der da også her.
Manden var ikke single. Han skulle lige tage sig sammen til at få afsluttet sit nuværende forhold.

Helt ærlig...hvorfor? Hvorfor kan jeg ikke bare få det ukomplicerede, når jeg drømmer?



Nå - men det var meget romantisk. Vi tog et tog hjem sammen fra festen og stod af in the middle of nowhere og så gik han og bad mig blive og vente. Og et stykke tid senere, kom han kørende imod mig på en trehjulet havetraktor-lignende-ting og hentede mig.
Og så vågnede jeg. Dybt forelsket og med mit hjerte i en vidunderlig omfavnelse.







Og nu vil jeg drikke et stort krus kaffe, tænde for nostalgisk "man-kan-næsten-høre-den-skrattende-vinylplade-lyd-julemusik og gå ud og bage vanillekranse og glæde mig til i aften i selskab med gode venner og vin.