mandag den 17. marts 2014

Gammelhætte

Simpelthen for latterligt, at man skal bruge to døgn på at komme sig efter en rødvinstummelumsktilstand.

Hold nu kæft, hvor er jeg træt. Ej men, det er jo helt vildt. Det eneste jeg venter på, er at klokken bliver så mange, at jeg kan tillade mig at gå i seng.
Hvilket vil sige kl. 20:00 i aften.

Så nu skrider jeg i køkkenet og kæler om nogle boller. (Mrmmm). Og det samme med lasagnen. Aldrig før har vi fået en så hjemmelavet lasagne, som vi skal have i aften. Og aldrig før, har vi fået så langtidshævede og æltede grovboller. Jeg er simpelthen nødt til at holde mig i gang, Eller går jeg bagover på sofaen.

Dagens ønske: En mand i min seng. Som jeg kan bakke ind til og blive holdt om og dele kropsvarme med. En mand, hvis arme jeg kan falde i søvn i.
Arw. Gad godt.

Alternativt; en Berner Senne agtig hund, som jeg kan varme mine fødder ved.

Überalternativt; en sovepose de luxe. Som er foret med det blødeste lammeskind på indersiden. Og med indbygget fodvarmemassage-anordning.