lørdag den 12. januar 2013

Lørdagsliste

Gad vide hvorfor:
- Så mange kvinder på 45+, får farvet deres "frisk-pige-kort-hårsfrisure" i en led auberginefarve? M. lilla pandehår? Og en smart brille i farverigt stel?
- Der aldrig kommer noget der er værd at se om lørdagen?
- Mine tånegle er så tykke som teglsten?
- Så mange kvinder stadig går amok m. nail art - aka - Anders And & Co. negle? Det er jo grimt.
- Designerne hos Zizzi insisterer på at kyle 12 kg. palietter på deres tøj? Bliver store kvinder kønnere, når hele deres korpus bliver fremhævet af et glitterhelvede?
- Designerne hos Zizzi konsekvent producerer en allerhelvedes masse toppe uden ærmer? Hvad skal mormorarmene ude i det fri?


Det må jeg ikke sige, så det gør jeg alligevel:
- Mænd m. tatoveringer over hele kroppen, (specielt tribal), er white trash.
- Kvinder m. tatoveringer over hele kroppen, er ikke særlig kløgtige.
- Jeg har en på min venneliste på Facebook, som ikke alene er dum som et drivhus, men også ekstrem racistisk. Eneste grund til at jeg ikke sletter ham, er at jeg elsker at krumme tæer over ham.
- Folk der vælger en muskelhund, er også white trash.
- Buschaufførere har en iq der ikke overstiger stuetemperatur.
- Kvinder på 130 kg. som kalder dem selv for "erotisk buttet", burde have et spark ned i en brønd. Erotisk buttet? Erotisk? Buttet? To store løgne.
- Überslanke kvinder der står med sved på overlæben, og m. vold og magt får fat i lidt hud, og derefter skriger: "Eiiiii, en delle! Adwr! Jeg er feeeeeed", burde smides i en septiktank.


Hvad sker der for?:
- Den statusopdatering der flyder i mit newsfeed lige nu, hvor man næsten bliver inviteret ind i dobbeltsengen?
- Danmarks modstandere i håndbold i aften? Der har glemt at lære deres nationalsang? De lyder som Beaker fra Muppet Show. Eller som en hund der gaber.
- Palæo? Synes efterhånden der har taget overhånd.
- Slankekure generelt. "Spis fedt" - "Spis proteinrigt" - "Undgå frugt!" - "Husk tre stykker frugt om dagen" - "Undgå kulhydrater" - "Kulhydrater er kroppens benzin". Osv osv osv...Hvorfor ikke bare spise varieret og fornuftigt? Det er andet er fandeme da så overdrevet. Og kronisk selvmodsigende.
- At gud og hver mand efterhånden får en hue, når de består eksamen? Hvad bliver det næste? Skal renovationsarbejderne så have en hue m. brunt nusset bånd?
Lad nu studenterne have deres huer i fred!
- DivaCup? Det er edderhugme klamt.


Man kan da kun elske dette billede:


Hvad skulle man gøre uden:
- Sine børn?
- Kærlighed?
- Kaffe?
- Rødvin?
- Mascara?
- BB-Cream?
- Faxe Kondi Free?
- Skolekridt?
- Ost?
- Parfume?
- Bh'er?
- Maxitrusser?
- Toiletpapir?
- Ladyshaver?
- Ting man ikke kan skrive på sådan en uskyldig blog.


Op i røven m.:
- "Partner m. niveau" datingsiden. Arrogante idioter. Godt nok tiltaler sådan noget som handicapdating og Farmerdating mig ikke, men de søger sgu da også partnere m. niveau derinde. Det gør alle da. Bare ud fra forskellige kriterier. Og det ene er vel ikke mere rigtig end det andet?
- Live fra Bremen.
- Buttpluggen.
- Personer, som mener at menneskelig værdi skal gøres op i fine titler.
- Personer, som mener at "ligegyldige indlæg" på en blog, er tåbeligt. Hør her, hvis du vil have høje lixtal og dybde, så gå ombord i noget faglitteratur.
- Biva.
- Den person der har sendt mig en kommentar om, at jeg ikke må skrive sådan om Sarah/Zahra fra X-Factor. Bevares, jeg sletter da bare. Det var alligevel et dårligt resultat af tidsfordriv.
- Tarmskylning.
- Vivus.dk Det er da årets værste reklame. Ubetinget.


Lige nu gad jeg virkelig godt:
- At krybe sammen i sofaen m. et (stort) glas rødvin, og se en nervepirrende gyser.
- At G. gad at se film i den genre m. mig.

Søges:
- Filmven.  Til at se gyser m. Du må gerne kunne lide rødvin.