søndag den 9. august 2015

Oh, Dannebrog; jeg elsker dig (og fuck nu af DF'ere)

Arhh! Det er bare lidt som om weekenderne bliver bedre, når sommerferien er overstået. Man sætter i hvert fald mere pris på et par dages fri.

Fantastisk hyggelig weekend på så mange måder. Aner ikke, om Ole Lukøje har kylet 1900 mg. antidepressiv medicin i halsen på mig, mens jeg har sovet. Men jeg har nydt det hele så meget, at jeg ikke engang har overvejet at brokke mig over de temmelig høje temperaturer udenfor. Og så véd man bare jeg mener det seriøst.

Crashede i mine forældres have på et tæppe med et glas rødvin. På ryggen. Og nød det i fulde drag. Fregnerne er piblet frem i mit ansigt, så man fra afstand kunne lokkes til at tro, at jeg var solbrun.

På tættere hold ligner jeg så bare en der har stået bag en gyllespreder. Men lad nu det ligge. Det har været skønt.



Har konstateret, at min lille nevø har arvet mine anklers opbygning:




Og jeg har ligget på ryggen i haven blandt myrer og andet kravl og gloet op i himlen og følt mig pisse glad for mit land. Det var ligesom om jeg i baggrunden kunne høre nationalmelodien, Livgardernes taktfaste trampen og den stegte flæsk der dansede på en pande.
Ja - jeg fik et "Gud bevare Danmark" øjeblik og knipsede et billede op i himlen.



Og kylede det på Facebook. Of course. Meget vigtigt at dokumentere med jævne mellemrum, at man er i live og at man oplever noget.

Men så blev jeg fakisk grebet lidt af en arrighed. På de skide DF'ere, som har misbrugt vores smukke danske flag og flagstang i deres evindelige hylen og brægen på Facebook.

"Jeg er stolt af mit flag! Jeg bliver ved med at flage! Ingen skal tvinge mig til at lade være! Det forlyder, at nogen vil forbyde det danske flag! Del dette opslag, hvis du heller ikke vil finde dig i perkernes agenda. Amen! Svin til allle børnehavebørn. 92% tør ikke dele et billede af vores Dannebrog. Jeg tør. Gør du?!"

Og på den måde er det nu blevet sådan, at vores danske flag nærmest er en protest mod de farlige udlændinge og et bevis på, hvor mange danskere der sidder derude og er så pisse uoplyste og snotdumme, at de derfor hader alt der ikke er Bilkadansk.


Fuck jer, spassernarhoveder! Find jer noget andet at poste billeder af, når I vil reklamere for jeres udsolgte IQ.