søndag den 9. august 2015

Okay, jeg har en klam last

Efter mange års søgen på YouTube, har jeg fundet min absolutte yndlingsbruger derinde.

Dr. Sandra Lee (aka Dr. Pimple Popper).

Jeps. Hun er dermatolog og filmer en masse af sit arbejde, når hun udrydder hudorme, bumser og andre snaskede ting.
Og jeg elsker det! Altså...ikke bare lidt. Men meget. Og det er virkelig ulækkert. Pisseklamt, faktisk.


Men...


Jeg slapper af ved at se det. Jo, jeg gør. Det føles beroligende at se hudormene poppe ud. Det er én af mine yndlings-single-laster, som jeg kun ser, når jeg er alene.
Og det værste er, at jeg er blevet så hardcore, at jeg snildt kan spise en portion skyr eller en banan imens.

Se bare her...(Og nej, jeg gider ikke høre en en masse hylen og skrigen om hvor vammelt det er. I vælger selv at klikke)









Er det ikke fantastisk?



Jeg håber jeg en dag får så store hudorme!