torsdag den 4. maj 2017

Man ved man gør noget godt som mor, når ...

ens datter tager op på gågaden med nogle klassekammerater på hyggetur og hun kommer hjem med en kugle italiensk is og en fin æske fyldt med ansigtsplejeprodukter, som hun selv har valgt. Til mig! 💗 Og hun var endda low on cash denne måned, fordi indkøb af monster-computer havde gjort et vældigt indhug i hendes opsparing.
Jeg havde egentlig tænkt mig at jeg ville overføre et par sedler til hende på MobilePay, så hun kunne forkæle sig selv. Men det glemte jeg. Og så kommer hun hjem med sådan en gave til mig. Fordi hun havde lyst. Og fordi hun mente jeg fortjente det.


Og så havde hun selvfølgelig også meldt sig ind i endnu en humanitær støtteorganisation og støttet dem økonomisk.


Jamen, helt alvorligt. Det går lige i hjertet på mig. Hun er simpelthen så fint og så godt et menneske. Min egen smukke Uglepige.


Jeg tror det udløser en kjole til hende. En fin sommerkjole. Fordi hun er den hun er. Og så lige endnu flere krammere.