lørdag den 8. august 2015

Grease Frightening - 3

Nå, jeg fik ikke opdateret i går. Havde gang i en masse andre ting. Og nej, faktisk ikke at æde fredagsslik til kvalmen stod mig ud af ørene..
Var i stedet ret aktiv. (Og så endda på min fridag). Og hyggede mig i dejligt selskab.

Var på vægten og kan konstatere, at den viste -2.6 kg.
Er ganske klar over, at en del af det sikkert er væske, men det skider jeg på. Et minus er et minus.
Målebåndet venter jeg med. Simpelthen fordi det ikke giver mig en skid, at se en sølle minus på måske 1 cm. Jeg vil hellere vente og i stedet se et større resultat.
Skal i øvrigt også lære at lade være med at stramme målebåndet ind i flæsket eller trække maven bare en lille smule ind.

Nå...men jeg fik den største motivationsfaktor i går. Vores lokale Fætter BR har fået et helfigursspejl. Det skønneste af slagsen. Sådan et, der står i et hurlumhejhus. Sådan et, der gør en herretynd.
Kæft det var fedt at se sig selv så rank og slank. Stod der i mindst 10 minutter og poserede stolt og gik ud af butikken med et selvværd på størrelse med Joachim B. Olsens stupiditet.

Og fik så øje på mig selv i et butiksvindue. Og så var vi ligesom tilbage til Ground Zero. Lignede et æg med en kjole på.

Men det motiverede da. Glæder mig til den dag, hvor jeg kan stå sådan foran mit eget spejl herhjemme.


Og apropos, så er det nok sådan cirka verdens mest stupide håndværker, der har lavet mit badeværelse i sin tid.
Virkelig fedt at sidde og have øjenkontakt med sig selv, når man sidder på toilettet.



Der ER bare ting, man ikke har lyst til at se. Og ja, jeg har mobilen på toilettet. Det er meget mere givende og hyggeligt at spille Candy Crush Soda Saga, end at sidde og læse bagsiden af shampooflaskerne og øve sig i andre sprog som f.eks. suomi og fransk.


Aftensmaden i går var en laksesandwich. Uden brød på toppen. Spiste kun halvdelen, fordi jeg undervejs fik et hysterisk anfald på tv'et, som åbenbart er pisse nærtagende med hvilke steder man sætter HDMI-kablerne i.
Begge teenagere skred ind på deres værelser med ordene: "Det her gider vi ikke høre på". Og så kunne jeg sidde der alene med min sandwich og føle mig virkelig flov over min opførsel. (Men det er altså varmen der irriterer mig. Og så følte jeg, at de rottede sig sammen mod mig og grinede af mig).

Mistede appetitten og tog mig sammen og gik ind og undskyldte.
Blev bare mødt af et grin, et knus og et "Det er okay, mor. Men det var sgu lidt komisk".


I dag står den på familiehygge hos mine forældre. Vil undgå alle deres kager og min mors boller, som sådan ca. er verdens bedste, men som også indeholder store mængder hvedemel og smør i en skøn forening.


Det skal lykkedes for mig, dette her.