tirsdag den 7. juli 2015

!"W"#Y&#%(/"#@££$! Forpulede feriepenge!

Just great. Just pisse fantastisk honkydonkyswell!

Var ved lige at falde i søvn, da min mobil bibbede. Ny mail. Ny besked i din digitale indboks. Afsender: Lønmodtagerens Garantifond.

Svar?


Vi har vurderet at du skal have udbetalt 0,- kr.



Hvad? I kan da pisse meget glemme det?! Hvad helvede (ja, jeg bander - ja, jeg er pisse sur og frustreret - deal with it!) foregår der?
Gu' skal jeg da have udbetalt mine manglende feriepenge. Det kan jeg edderrøvme love for. Jeg har fandeme knoklet så rigeligt for dem.

Ej, men for fanden, hvor jeg ikke magter mere af det lort. Hvad fanden i pokker og hølort er det da for noget gylle?
Jeg har knoklet. Jeg har feriepenge til gode. Giv mig dem! Én eller anden.

Gider nogen forklare mig, hvorfor jeg skal kæmpe så meget for at få mine egne penge? Hvorfor min økonomi skal smadres simultant sammen med min ferie pga. noget, som jeg ikke er en skid skyld i?