tirsdag den 7. juli 2015

Det er længe siden...Gul & Gratis

Frisk fra vanviddets rede på internettet og med de obligatoriske stavefejl.


fyr søger sex, jeg er en lidt buddet fyr på 23 år
jeg er mega liderlig
jeg er næsten klar på alt
mere info skrive

du skal helst komme fra Jylland, ha sted
(En buddet fyr? Jeg ved ikke hvorfor, men noget siger mig, at denne unge fyr er ved at sprænges og at hans annonce er skrevet med én hånd. Det er bare en fornemmelse.)


Ømhed til Kvinder !!, Ømhed til kvinder, Jeg er en ret stor Kraftig muskler løst mand, som er meget veludrustet,- tilbyder ømhed/sex til kvinder.
Om du er stor eller lille, tyk eller tynd alder fra 18 til 100,- Har ikke noget betydning i Jylland og Fyn,
da jeg er mobil.
Ingen økonomiske interesser.
100% diskretion.
(Slå "desperat" op i ordbogen, og dette fjols popper op).


Forkælelse i trekants området, Håndværker besøgsven med værktøjet 18 lang og 5 tyk er frisk til at forkæle kvinden, måske med i en trekant hvis l ønsker dette. Fuld diskeration. Skriv herinde under privat og jeg vil vende tilbage.
(Forkælelse i trekantsområdet? Bwahaha).


Ønskes gratis, Hej. Er der nogen som har en kolonihave der ikke er brugt?
Jeg vil gerne have en kolonihave.
(Og jeg vil gerne have en VW Boble. Sådan er der så meget. Store griske narrøv!)


Ønskes gratis, Hej står du med retro/ gamle ting du ikke lige kan overskue og skal køre væk?? Så kommer jeg gerne og henter det. ;) det skal være retro/ældre ting og de skal være i fin stand (ikke i stykker) :) 
(Eller...bare eller...så kunne man sætte det til salg og tjene på det. Tror du folk er født i går og ikke ved, at retroting netop er i høj kurs? Klaphat).


Ønskes gratis, Alt fra ødelagte enlige øreringe til gamle forlovelsesringe og bare alminde og fine smykker