tirsdag den 31. marts 2015

Jobs, jeg aldrig ville have

Dyrlæge: 
Desværre. Vi bruger ikke aflivning her i firmaet.

Retsmediciner: 
Personen sov stille ind. (Jamen, hætte...manden mangler sin lever og har et 43x72 cm. gabende kødsår). Jeg sagde: Personen sov stille ind!

Stewardesse: 
Skal fandeme aldrig op i et fly igen efter at have set alle de dokumentarer om flystyrt.
Vil med garanti bryde ud et skrig "Vi styrter ned. Vi skal dø!", med det samme der er lufthuller. Vil desuden nok også mistænke alle med skulende øjne for at være terroister.
Men kunne overveje at blive gate-manager, så jeg kunne blive kollega med CPH-Lise.

Bankrådgiver: 
Ville bevillige overtræk til alle dem jeg fik ondt af.

Lærer i 4. 5. 6. 7. 8. 9. og 10. klasse:
F-A-T-A-L-T
Ville eksplodere i et inferno af eder og forbandelser, når de ikke gad opføre sig ordentligt. Ville desuden nok også begynde at mobbe mobberne. Psykisk.

Postbud: 
Er alt for nysgerrig. ALT for nysgerrig.

Fodterapeut: 
Aldrig i livet. Aldrig i livet. Aldrig i livet. Bvadr! Sygt!

Taxachauffør: 
Meget skidt. Ejer ikke stedsans. Ved godt, de har GPS. Men sådan en stoler jeg jo ikke altid på. Hvilket har ført mig sære steder hen.

Pølsevognsdame: 
Ville brække mig langsomt, men stødt, hver dag over at skulle stå i den stank.

Dykker: 
Jamen, bare tanken om mig i en dykkerdragt er sgu da til at tude over.

Elektriker: 
Ville kortslutte hele lortet.

Psykolog:
Alt for meget tavshedspligt. Alt for meget! Hvad nu, hvis Prins Joachim kom ind og betroede mig en skandale? Jeg ville aldrig kunne holde kæft.

Maler:
Nope! Har mere maling på mig selv end på penslen.

Læge:
Ville udskrive alt for mange sjove ting til mig selv.

Rutchebanefører: 
I ved...den person, der sidder i den forreste vogn og styrer lortet af sted. Katastrofe. Ville brække mig hele vejen. Eller alternativt køre med maks 5 km/t.

Præst: 
Ville hulke mig gennem samtlige begravelser.

Rottefænger: 
Ville bare knalde en masse fælder op, skride og aldrig komme tilbage og tjekke fælderne.

Fængselsbetjent:
Alle fangerne ville med stor succes kunne true mig og manipulere med mig.

Kremerings-person: 
(Hvad hedder den stilling?) Ej men...det er simpelthen for bizart.

Bedemand:
Igen: Ville tude mig gennem samtlige arbejdsdage. Ville desuden heller ikke køre alene med kisten. Har set for mange gyserfilm. Ville i hvert fald dække bakspejlet til med sort gaffatape.

Kloakrenser:
Skal edderrøvme ikke stå i lort. Det er rigeligt med alle de hundelorte, som jeg forsøger at undvige hver dag på vej til job.


Stripper: