onsdag den 18. marts 2015

Lidergøjer på Gul & Gratis

Så har foråret ramt Gul & Gratis...

Og endnu engang undrer jeg mig over, hvordan fanden det kan være, at alle der indrykker en annonce derinde, har så store problemer med at skrive.

Lidergøj nr. 1

Søger En Pige/Dame Til udforplig sex, Jeg er en rar mand på 50 år Er 168 høj og 60 kg
Jeg søger en Pige/Dame til udforpligten sex Hvor vi kan få det vi savner
i hverdagen . Jeg er ikke til bæ og tis Men der ud over er det dig der sætter grensen .Så håber du saver en til dejlig udforpligten sex og til hygge samt en god ven. Også selv om du er i forhold kan du regne med 100% diskretion .
Så hvem du er og hvorfor er ikke vigtig Bare vi får det rart Og du er en Dame.
Jeg er ikke til købe sex Da den jeg søger skal have det samme ud af det som
mig og Få en dejlig opleves Håber at høre fra dig. Knus Send mig sms besked og jeg sender sms tilbage.Hvorfor ikke have en dejlig frek opleves IKKE
Jeg Ringer dig ikke op før jeg får lov Mit nr er nr 20xxxxxx Glæder mig til at høre fra dig Knus Så Prøv at sms eller ring mig Så vi kan få en dejlig frek dag sammen Knus

Lidergøj nr. 2

Model Søges, HJÆLP til regningerne i marts & april , eller lidt ekstra tilforårs shopping ??? 1000 kr for 2 timer foran kameraet .og gerne flere sessions med samme model Seriøs ØVET amatør fotograf søger modeller mellem 18 & ???? I, til trænings /øvelsesopgaver , Billederne er KUN TIL DIT PRIVATE brug Og ABSOLUT IKKE KOMERCIELT og du får selvfølgelig kopi , jeg sletter derefter alt efter gennemgang , lige som vi sammen underskriver en Copy ret aftale der giver dig alle rettigheder over materialet,
I og med annoncen er opslået her under erotisk kontakt er det selvfølgelig erotiske motiver jeg lægger vægt på at fotografere , og som jeg betaler for +Honorar for 2 timer op til 1500 kr , ønsker du evt portræt billeder tager jeg dem også gerne dog uden vederlag. medbring gerne veninde/mand /kæreste til optagelserne

Lidergøj nr. 3

Par til sex, Nystarte frækt par hun 44 år han 48 år
Vi tilbyder fræk sex eller massage ved os private.
Vi er kun til blid sex alt er med gummi.
Vi er begge biseksuelle, ringe til os 28xxxxxx
min mand er altid med (kigger på) vi bor i Taulov området
Mine data 160 cm 60 kg 80C meget flotte bryster se foto
Din alder mellem 27-57 år

Vi har haft 2470 besøg på 3 dage & 93 sms'er men kun 1 har været seriøs
SPIL IKKE VORES / DIN TID TAK !!!
Vores telefon er kun åbent mellem 15:30 & 17:30 på hverdage

For Pige / kvinder er alt massage ganske gratis


(Under annoncen er der flg. korrespondance mellem en tidl. kunde og parret selv. Sidstnævnte er tydeligvis ret lystne og skuffede over virtuelle narrefisser)

Kunde:
Hej frække par.
Vil bare sige tak for sidst, var rigtig frækt og dejlig at besøge jer.
Jeg glæder mig til at komme hjem fra arbejde og igen kan komme forbi om et par md og være med til at bruge Q rigtig godt og grundig.
Hilsen 6Master per i den røde kasse bil

Lystent (men skuffet) par:
Hejsa 6master Per ja vi ses snart igen og dejligt med en der var seriøs dem er der sgu ikke mange af her SLET IKK,
SNAK SNAK SANK og så kan de ikke lige i dag men måske en anden dag
Hilsen Os



Lidergøj nr. 4

Vil betale for at slikke Mis-Fyn, Vil betale for at slikke Mis på Fyn. hej jeg er en mand på 51 der er helt vild med at slikke Mis, og et er jeg rigtig god til og jeg vil blive ved med at slikke til du ikke kan mere. Hvis kemien er til det er jeg frisk på det. Jeg er helt glatbarberet. Du kan kontakte mig her eller på Tlf eller SMS på 61xxxxxx . Jeg svare ikke på Anonymt. NR.

(Øhhh...?)






Lidergøj nr. 5

hvem vil se mig spille hygge og sprøjte, hejsa derude. er der en pige / piger, måske en tøsseaften. par eller små frække selskaber. eller nogle par gerne flere par som syntes der skal ske lidt mere som kunne tænke sig at se mig strippe eller du/i tager tøjet af mig. og se mig spille p.. og se min sæd sprøjte. jeg elsker at spille p.. og vil gerne derfor gerne prøve at visse mig frem. man er velkommen til at røre mig evt spille den af på mig eller andet eller bare se mig sprøjte.. jeg er næsten med på alt. dette er nyt for mig men har længe haft lysten til at visse mig frem for andre så nu skal det være. håber der er nogle som er med på lidt frækt og lad os se hvad det kan udveksle sig til. skriv til mig på 25xxxxxx ik ring men jeg lover at give lyd fra mig så hurtig som muligt. glæder mig. gæt hvad jeg gør nu. smiler ps gør det gratis